Inlägg från: Boothwalker |Visa alla inlägg
  • Boothwalker
    jagäraf skrev 2009-07-08 16:58:50 följande:
    Booth, den var jättefin. Försökte du men hann inte, eller?
    Jag mejlade lite med säljaren ja. Men nån annan fick den. Hade inget bestämt men sa att den kunde hämtas i helgen. (Min kompis är inte hemma förrän då) Men det kanske är lika bra att jag inte fick den för jag har egentligen verkligen inte råd...
    Knock knock - Whos there? - Boo - Boo who? - Dont cry, its just me =)
  • Boothwalker
    ElisaDay skrev 2009-07-08 23:41:34 följande:
    Mjo det var jag. Sambon min sa imorse att han kunde köra mig dit idag så jag fick hämta hem den när det ändå var så kasst väder. Tror han tyckte lite synd om mig som letat ett bra tag nu efter vagn.
    Ok. Kom ihåg mig ifall du ska sälja den nån gång är du snäll. Och behöver du inte liggdelen är jag intresserad av bara den =)
  • Boothwalker
    ElisaDay skrev 2009-07-09 16:23:18 följande:
    Jag la upp bilder på min blogg igår, så ni kan kika där. kortnos.blogg.se sambon och jag spenderade kvällen igår med att ta bort rostprickar/fläckar med svinto.. fick bort det mesta, men finns lite kvar på sittdelen. Sittdelen hade också förresten ett hål långt ner på ena sidan och lite andra hål, det måste jag nog laga. Sen finns det några småhål (som små jack) i sufletten på liggdelen. Funderar fortfarande på vad jag ska göra med det, om ens göra något.. ? Men förutom det så var det riktigt fräscht ändå, schysst chassi :) Fick en åkpåse med, märkte när jag kom hem att blixtlåset inte gick att dra upp, men ett nytt går att sätta dit jättelätt!!
    Så det var päronmönster i sittdelen. Misstänkte nästan det =)
    Är det samma färg på liggdelen som den här?
    ElisaDay skrev 2009-07-09 16:12:57 följande:
    Om/när jag gör det så blir du den första jag informerar ^^
    Yey =)
  • Boothwalker
    Lallan skrev 2009-07-09 17:02:03 följande:
    Men det måste ju vara Daphnias gamla vagn eller?
    Ja det måste det. Inte säker på att det är rätt nyans på den som min gamla. (Men ändå intresserad) Hennes var iallafall samma färger och såld till Norrköping där den är köpt.
  • Boothwalker
    AlexandraK skrev 2009-07-09 17:33:35 följande:
    Ser denna tråd normal ut för er? För mig är den helkonstig. Alla citat är konstiga, och jag kan inte skriva längst ner. Rutan för att skriva i inlägget är längst upp till vänster. Och det är bara i denna tråden det är så!
    Ja den ser normal ut. Prövat att byta webbläsare?
  • Boothwalker
    Tessax skrev 2009-07-09 18:43:35 följande:
    Eftersom jag citerade så läste jag inte sista sidan av tråden innan jag skrev. Sorry.
    Det är lugnt =)
  • Boothwalker

Jag har firefox och jag har inte det problemet. Vad har ni?

• Boothwalker
    kiwi2012 skrev 2009-07-09 19:42:52 följande:
    Hejsan... Är ny här på tråden o är ute efter en sittkärra/sulky i retrostuk.... Någon som har en eller vet ngn som har en som skulle vilja sälja??? Tackar för alla era fina bilder... :)
    Välkommen =)
    Man får inte efterlysa grejer i den här tråden.. men vi brukar länka vagnar från Blocket och tradera och sånt så kolla gärna in dem =)
Svar på tråden Retrovagnstråden 16