Retrovagnstråden 16
Har du pratat med säljaren? Kan du kanske ge nån hundring extra för besväret, om hon nu behövde pengar osv?
Jag har ju en himmelsblå (eller vad man ska kalla färgen) Kim. Den har mörkblå kantband och ingen suflett. Är ganska säker på att det är en Kim pga chassiformen. Håller på och rustar den nu, den hittades ju i ett grovsopsrum och hade en del rost. Nu är nästan allt borta, svårt med bromsfjädrarna bara, fastnar bara med svinton där
Min lila Kimi jag köpte har mest fått agera reservdelar...hjulen tog jag till Min blå Kim, men tror de är lite för tjocka, bromsen går nästan i.
Verkar vara många här i tråden som kämpar för att få barn, jag håller alla tummar för er skull!!
Ååh, nu vill jag ha tvillingar, gullig www.blocket.se/stockholm/70_tals_Tvillingvagn_23087081.htm&w=3
Alltså den här www.blocket.se/helsingborg/Retro_Emmaljunga_23084265.htm&w=3 har ju knasigt suflettspänne...men är Emmaljunga? I så fall skulle kanske min sittdel (i galleriet) också kunna vara det? Jag fattar inte.
Ganska billig Peggy, såg skinande ut www.blocket.se/lund/Barnvagn_70_tal_23081713.htm&w=3
Fina reklambilder Ullise! Jag har alltid velat ha en sån där Compis, den ser så liten och söt ut.
Den där rosa åkpåsen på Tradera lockar lite också, skulle vara fin i min Comfort. Vet någon hur länge barn brukar kunna ha sådana åkpåsar? Jag har bara en hemsydd och den ser rätt liten ut...man vill ju att det ska finnas gott om plats för ett påpälsat barn att gosa ner sig.