-
-
den vagnen var läcker! jag gillar den senapsgula färgen med d brun-rutigaAlexandraK skrev 2009-07-22 11:17:25 följande:Sitter och kollar vagnar på ebay. Ska till Usa nu i höst och tycker det hade varit bra att ha en vagn som väntar på en. Sen när vi ska hem kan den stanna tills vi ska ta hem några bilar. Då är det bara att lägga i skuffen och få hem till Sverige! =) Denna var cool men alldeles för lång bort från dit vi ska. cgi.ebay.com/VINTAGE-COLLIER-CONVERTIBLE-BABY...
-
whoho! jag ska få min första gratisvagn, en röd dockvagn från 70-talet tydligen. syrran mms:ade en väääääldigt grynig bild. men d såg ut som att den hade gult,platt chassi, o liggdelen va i galon. fast hon lurade mig lite först me o säga barnvagn, så jag trodde d va en stor vagn,men d var ju en dockis men jag e absolut lika glad ändå
-
-
gud v kul. såna fynd blir man glad avBoothwalker skrev 2009-07-27 15:15:17 följande:Äntligen. Hittade den på en loppis för en femma. Rätt färg och allt. Superbra. Har letat länge efter en sån. Hade en när jag var liten... =)
-
Swinghunny- superfina vagnar! jag föll pladask för brion *kär*
-
jag kom för övrigt hem sent igår kväll från släkten i åkersberga och en massa äventyr i sthlm
för d första så har jag fått hem den röda 70-talsdockisen jag fick gratis.
sen ska jag även få en brio sittvagn från tidigt 90-tal(även den gratis,den skulle slängas annars).
bilder kommer så småning om på båda vagnarna
och sen har jag sett en Peg Perego duette, samma märke som den konstiga vagnen i BW galleri,fast uppdaterad version.inte retro då alltså,men den var udda.
http://www.pegperego.com/page.php?sid=f7586604a0ccb1fe3c3cbad0a14b4d49&pageid=UJVNL001&idf=05&idp=0000000221&cl=N
en sån var d fast den hade först en liggdel, sen längst fram var d en sån sittdel,jättebökigt såg d ut.
sorry om d blev lite OT där, men var bara tvungen att berätta.
-
förresten så har jag var på några loppisar oxå, där jag hittade en del barnvagnsleksaker. bl.a en trä-leksak med en ankfamilj på,supersöt sen hittade jag även en röd plastblomma som man ska klämma fast i sufletten o hänga leksakerna i , jag hade just en sån i min egen barnvagn som liten (yukio har en lika dan gul i sitt galleri.
bilder på fynden kommer så småning om
PS boothwalker- jag hittade även en gul kanin-speldosa på loppis för en femma. du sa väl att du hade haft just en gul? om du vill ha den så får du den IB eller hojta till på msn isf.
-
-