Inlägg från: Strawbaby |Visa alla inlägg
  • Strawbaby

Tips på att spara/tjäna extra pengar?

Om du blir medlem på www.marianova.se får du 10 öre/unik besökare och vecka. Kan låta lite men får du ca 150 besökare/vecka ger det 15 kr. Varje månad då du minst fått ihop 100 kr betalas detta ut (det dras skatt på summan). Jag får en utbetalning varannan månad på ca 100 kr. Alltid något!

Det är inte svårt och det enda som behövs är ett konto hos payson (kostnadsfritt).

• Strawbaby
    Hemulia skrev 2009-05-27 10:27:31 följande:
    Hoppets stjärna skrev 2009-05-27 10:22:08 följande:
    Ojdå, det var inte illa. Skulle sitta fint här med. Ska googla lite på det hela och se om jag hittar något.
    Jag har börjat sälja barnkläder från Lingon och blåbär på hobbynivå, det ger mig inte så jättemycket pengar (men jag har inte varit jätteaktiv heller...) men det betalar de kläder jag själv köper till min son därifrån! Så för ganska lite arbete får jag bra kvalitetskläder till sonen. Jag ångrar mig inte att jag började. Det gäller att hitta en produkt du själv tror på och själv kommer att ha använding av. När jag går på mammaledighet och inte har mitt vanliga jobb eller skolan att tänka på ska jag satsa mer på klädförsäljningen!
Svar på tråden Tips på att spara/tjäna extra pengar?