Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Jobbiga grannar? skriv av dig här!

Vill spy skit över min förbannade jävla grannkärring. Hon jobbar på soc och har total anmälningsmani. Hon anmäler till störningsjouren att folk duschar efter kl 19, hon ringer polisen för att hon sett "några misstänkta negrer som kanske knarkar" på gården, hon ringer länsstyrelsen för att Pelle verkar mata en vildkatt, hon ringer och socanmäler folk dagligen för jävla petitesser som typ "hon hade inget regnskydd på vagnen" och "bebisen skrek ju i flera timmar nästan."

Hon ska ha med ALLA på sina jävla påhitt. Helst ska alla snacka skit om alla och hennes jävla snea mun går i ett och det är ett under att rösten håller än med tanke på hur mycket dynga hon sprider ut runt sig. Hon är lite förståndshandikappad och det märks tydligare än vad hon tror.... Hon lyssnar genom brevinkasten, använder kikare, skjuter kråkor med ärtrör för hon blir störd av deras flaxande, hon knackar i golven när någon hostar för högt, hon öppnar fönster och balkongdörr när någon sitter och pratar lågt på sin balkong, hon tjuvlyssnar, fluktar, gluttar, skvallrar. Hon är makalöst jobbig!

Söker ny lägenhet för fullt enbart pga henne. Hon är sådär så hon stör sig på allt, min åsikt är att om man vill störa sig så kan man störa sig i evighet. Om någon (inte jag) har tjejmiddag och råkar lyssna på halvhög pop kl 22 på kvällen så tassar hon ner och ringer på och ber alla dämpa sig. Som om inte det räcker ska hela huset förhöras nästa dag exakt om hur störda alla blev - orkar inte ens öppna när hon ringer på längre.

Idag brast det totalt och jag sa exakt vad jag tyckte och tänkte om hennes sjuka jävla nyfikenhet och retarderade hjärna. Sa att jag INTE kommer att bry mig ett dugg om vem som gör vad i huset och att jag har ett eget liv. Uppmuntrade henne till att skaffa detsamma. Talade om för henne att jag inte kommer att respektera några som helst hemmagjorda hyresgästregler uppsatta av någon annan än hyresvärden, att jag inte längre är intresserad av någon som helst social kontakt med mina grannar samt att jag inte är vän av spioneri.

Gissa vem som kommer socanmälas nästa gång Obestämd Värst är att hon använder sin ställning på soc till att hålla på såhär.

• Kaupa Jaur
    MajaVira skrev 2014-01-09 20:26:55 följande:
    Kanske läge att kontakta hennes chef och fråga om de är medvetna om vilket nöt de har som anställd?
    Redan gjort, skulle tro att typ 40 till har klagat.... Men hon har varit anställd där sen stenåldern och går snart i pension (och kommer tillbringa mer tid hemma, hemska tanke!) så jag antar att de resonerar att det kan kvitta typ... som om inte det vore nog går hon och bladdrar om sekretessbelagda socdetaljer till allt och alla och utpressar folk med hållhakar hit och dit. Gud, kan kärringjäveln inte bara gå och dö! :-/
Svar på tråden Jobbiga grannar? skriv av dig här!