Jobbiga grannar? skriv av dig här!
Hej sockerbiten:
Man kan ju tro att vi bor i samma område,här parkeras det också bilar farmför ytterdörren,meckas med motorcykel som låter högt som fan,meckar med bilen och har stereon på fullvolym med en spruken bas så det låter så illa,så jävla illa.
Mina garnnar vägg ivägg kollar på en serie från hemlandet halv 12 varje dag på högsta volymen med surandljud,garnnen längre ner har köpt en trumma och trummar i takt till musik från deras hemland.
Eftersom jag jobbar natt är det ett helvete att bo så här,har förklarat till dom att jag behöver sova till minst kl 3 när jag jobbar nätter.Skiter dom i man är rasist,för att man vill sova.
En annan granne tror att vägen runt radhusområdet är motorväg och kan köra runt 15-20 ggr per dag,stannar sin bil och tutar att någon ska komma ut,grannen på min baksida har sin egna parkering bakom min tomt sovrummen är åt det hållet,varje dag under vintern startar han sin bil 0715 och står på tomgång till 0740 alla avgaser kommer upp i våra sovrum.Han skyller på att han måste ha sin bil där för annars repar dom lacken på den!
Mars nästa år får vi flytta tillbaka till våran hörna av radhusområdet eftersom vi bor evakuerade efter en radhusbrand,fy fan vad jag längtar hem,där är det inga bilar som stör, helt andra grannar.