Inlägg från: Jennisita |Visa alla inlägg
  • Jennisita

Jobbiga grannar? skriv av dig här!

De som bor över oss,,,,, hatar dem!!!!!!!!! spyr ner balkongen vår ibland sen fimpar och aska på vårt golv typ överaaaallt,,, klagat på dem och de har fått tillsägelse men fan vad trevligt och stå och skrubba upp andras spyor inte alls!! kan aldrig ha lillkillen sovandes där ifall nån jävel slänger en sigg eller aska,,, störigt som!! sketungar som festar jämt typ...

• Jennisita
    Sockerbiten skrev 2009-05-31 20:25:09 följande:
    USCH! vilka äckliga människor! klaga till värden direkt! så kan dom inte få hålla på det måste ju vara oacceptabelt!! altså vissa saker får man tåla när man bor i hyreshus oså men nån måtta måste det ju finnas! det där ska du inte finna dig i en sekund till, det begränsar ju din möjlighet att utnytja hela din lägenhet som du betalar hyra för eller som du har köpt om det är en bostadsrätt ivilket fall så har du betalat för att bo där och då ska man inte behöva ta precis vad som helst!
    Klagat rejält!! inte haft nått sen dess men händer det igen då jäklar vettu,,,, tyckte inte heller att man skulle behöva spyor de borde fan torkat de själva!!! men fan ville få bort det fort!!
  • Jennisita
    Sockerbiten skrev 2009-05-31 20:28:44 följande:
    ja innan klockan elva kan man väl försöka vara lite tyst på helgerna tycker jag. man behöver väl inte göra det som för mest liv iallafall då. Det med rökning är jag väldigt klyven om för jag tycker inte det är bra att andra lider av att dom röker men samtidigt måste ju dom som röker få röka nån stans oxå, men det är såklart inte bra att folk får rök på sig som inte vill det, det är svårt att bestämma vad som är rätt och fel där tycker jag.
    Ja jättes vårt,, jag hade helst velat att de hade typ en rökruta utanför eller nåt,, men de kan man ju inte begära,, men det luktar ju fan stänger till dörren när de röker,, ofrächt,,,

de har ofta fest och längee,, vill ju inte känna mig som 102 och klaga för att de har fest men snart gör jag det för de kan ju inte sänka då heller,,, sådär till en ett brukar de hålla på men har man en morgonpigg liten kille,, som går upp 04 så är det inte alls roligt och ligga vken sålänge när man inte valt det själv!
Svar på tråden Jobbiga grannar? skriv av dig här!