Jobbiga grannar? skriv av dig här!
Bor i ett hyreshus med 6 familjer i (bor bara rätt unga par här). Tjejen o killen ovanför oss är lite psykiskt sjuka tror vi..
Killen jobbar som bagare o då verkar de tro att alla andra också har samma arbetstider som dem.. Kollar vi på tv med normal ljudvolym kl 22 så bankar tjejen i golvet..
När vi skulle ha inflyttningsfest en lördag (hade satt upp lappar i trappen innan, där vi även skrev att vi skulle till krogen efter festen så de skulle veta att festen nån gång skulle ta slut) så bankar hon i golvet, går ner o glor på våra gäster i trappuppgången, springer ut på balkongen o vrålar åt oss..
Tilläggas bör väl även att det här paret är 22 år gamla o alltså inga gamla pensionärer o de har heller inga småbarn.
Sen att han spelar jätte hög musik klockan 11 på dan verkar dem inte tänka på heller, jag jobbar natt och sover då ju.. men jag klagar inte på dem eftersom jag vet att det är jag som har den "konstiga" arbetstiden o sover alltid med öronproppar..
Sen brukar dem även gå omkring i lägenheten hur mkt som helst sent på kvällarna, fram o tillbaka. Tjejen brukar även gå omkring med klackskor inne ibland..
Längtar såå tills vi flyttar!