Inlägg från: spacebeare |Visa alla inlägg
  • spacebeare

Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd

va mysigt att Saga har "hittat" Lova.

nytt ord - spoff - har ingen aning vad hon vill med det

sen har vi kört hårt med potta å ngr olyckor har det ju varit men hon är jätteduktig! blir helimpad av min dotter
    annars händer det inte mkt här, försöker driva ut bebisarna med att städa men no such luck.

• spacebeare

Lennakatten!!
    har faktiskt inte åkt den men det ska vara jättemysigt, vissa stannar å badar längst vägen.
    bara för att jag sa att det gick så bra så kissade Em i trapphuset.....

nåt jag aldrig gjort förrut - gnuggat rent ytterdörren - PÅ UTSIDAN!

• spacebeare

74/80!!!!!
    stooooor tjej!

här åker saxen fram vilken dag som helst åsså, börjar bli risigt

ja jag vet inte vad som flög i mig, vem torkar rent ytterdörren? ja snyggt blev det å svart var vattnet så jag antar att det var första gången sen 1989.
    håller sakta men säkert på att sanera igenom lägenheten, blir kombinerad rensa/städa som skulle behövts även fast vi inte skulle ha sålt. kommer väl vara så snyggt att jag inte vill flytta tillslut

• spacebeare

skönt att höra att ni är lika snabba som oss i renovering vi gjorde ju köket förra året, saknas fortfarande golvlister.....

• spacebeare

kom på i morse att jag måste fixa banklånet, köpet går igenom 12/8
    skyller på graviditeten

• spacebeare

spännande med lite utflykter!
    här tog vi oss till köpcentret i stan med mormor, inga fler ggr innan bebisar!

• spacebeare

Mammanna - Thailand, nice! vart?
    februari är ju värsta månaden va skönt att få åka bort!

Lappen - hoppas tjejens feber gått ned!

Nötskrikan - Em har varit hemma sen sammanslagningen - 5v idag! sen blir det ett par till. kände att det var ingen ide att låta henne gå 1v sen vara hemma med oss å bebisar. men nu känns det som att här blir det ju inga barn så det kanske inte var så smart tänkt....

• spacebeare
    nötskrikan skrev 2009-08-03 19:32:27 följande:
    Jag har trampat i bajs.

inget spännande här, körde hårt med biltvätt igår. trodde att nu jäklar men nääääääää. vaknar av att kulan är stenhård under nätterna men mjuk å fin när jag vaknar.
    tråååååkiga bebisar!
  • spacebeare

glömde!
    Em vill nu helst gå på toa inte potta!
    har tagit korta bilturer till säkra ställen utan blöja men inga utflykter än. så impad av Em! inga olycker på en vecka men vi kör ju mest hemma nu.

• spacebeare

det finns säkert en taknock kvar eller så
    knäppen funkade inte här.....

• spacebeare
    beavies skrev 2009-08-05 10:09:29 följande:
    Stooor kacka berätta han åt alla
    [/citat]

då kommer det snart!

Lappen - toaringen är en hitt här
  • spacebeare

varför då?
    va de?
    vem de?

låter smått bekant

• spacebeare

nötskrikan - läskigt med tån!

Em drar mer till lipen. dramagrinar över ingenting. speciellt med hennes pappa
    potta/toa går fortfarande bra, har kört ngr Ica utan blöja å vi har klarat oss.

sen inga bebisar......
    är 38+5 så dessa skiter fullkomligt i statistik!
    molar på bra å har haft förvärkar av å till, slemproppen har gått 2ggr osv......

• spacebeare

00,01 kom min tjej å 00,17 kom min kille
    vi mår bra å fick åka hem efter läkarkollen

• spacebeare

hejsan!
    här rullar det på, Em vill gärna hålla å hjälpa till med nappar, byta blöjor. väntar på ett giganto utbrott.......
    har skrivit ner förlossningen i pressen om ni vill läsa.
    mår kroppsligt väääldigt bra! återhämtningen med Em tyckte jag tog över en månad men jag kan redan sitta ordentligt, gå korta prommisar och allt där ner funkar utan problem

mammanna - vi mutar med spelkulor

Svar på tråden Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd