Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
Ja jag måste ta tag i skoköpandet snart så ungen slipper snubbla lr svettas om fötterna men just nu räcker inte tiden till och lagomt till ja köper skor blir det väl dålig väder haha
ja vet du vad mamma är en favorit här hemma också, så då frågar jag vadå`? å då börjar hon ööööhmmmöööhmm.. nej jag kommer inte ihåg, blir d efter ett tag
Men sen när irma får göra olika saker som hon vill brukar det bli: tack mamma, du är snäll du!
så ibland kan hon låta riktigt artig, det måste va något hon har lärt sig på dagis
Nötskrikan: Hoppas det ordnar sig iaf å att dom börjar engagera sig mer, om du klarar av det tycker jag att du ska prata med dem men ja kan förstå om du tycker det 'är jobbigt.
Vet ni vad vi har gjort idag?? Irmas farfar har köpt en sån där stor båt så vi invigde den idag, hade hunden med ochhan svettades ju som en gris,likaså jag. Så vi stannade båten så ja å hunden skulle kunna svalka av oss, Irma vart självklart avis och skulle också bada, hon tyckte d va kallt först men hon gav sig inte, till slut slängde hon sig runt och "simmade", så man fick va med hela tiden så hon inte skulle sjunka
Ja så vi har tagit premiär doppet idag! Irma blev hysterisk och började grina när vi skulle åka vidare,och då frös hon ändå väldigt mycket, hela hon skakade
Det var iaf hela 20 grader varmt i vattnet, så graderna stiger fort bara d blir varmt i luften Ja så mitt premiär dopp var en vecka tidigare iår, nån mer som badat?