Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
mpta skrev 2009-07-04 22:47:18 följande:
Idag har vi vart på buspalatset och verkligen lekt av oss, Irma va blöt i svett innan vi va färdiga även de andra kidsen och de vuxna va helt slut Ja man är ju inte lika smidig som man va när man va barn så d tar ju på krafterna, spec när man ska krypa runt en hel del på knäna å va gravid på köpet men skoj hade vi iaf å d e ju huvudsaken.Men nu kallar nog sängen så ja orkar med att njuta av morgondagens ledighet sen har man ju 6 dagars arbete att se framemot hehe.. Ja dom hade väl åtminstone kunnat haft me sig Lova på svensexan, undra va hon skulle tycka om sin farbror efter detTror nog det är bra att Lova inte är med på svensexan Fast jag hade gärna varit på Grönan utan barn och sen diverse andra roliga saker hela dagen och restaurangbesök och allt sånt. Kommer inte ihåg när jag var ute senast, är alltid jag som hamnar hemma med barn.
Idag var vi en sväng till lekparken, premiärutflykt utan blöja. Nervöst men gick bra. Annars är dagens utveckling sån att Lova numera vägrar både blöja och potta När jag frågar henne var hon då har tänkt kissa svarar hon trotsigt "golvet"...