Ja Irma har också vart blöjfri hela sommarn känns så jäkla skönt, den enda gången Irma har blöja nu är när hon sover på natten, sen kommer hon väl tex ha blöja när vi åker till kolmården så vi slipper stanna efter E4an men det har gått förvånansvärt bra, det har knappt skett någon olycka här hemma och hon springer själv iväg glatt på toa.
Det bästa knepet tror ja är att uppmuntra barnen sen tror jag att dom helt enkelt tar det där steget när dom verkligen är redo, men som sagt ibland kan dom ju behöva en liten putt, vi mutade ju som ja sa tidigare Irma för att hon skulle kissa på pottan, men d gjorde vi väl mest eftersom hon länge sagt till när hon vart nödig men inte vågat gjort d på pottan så hon behövde väl den där lilla "putten"
spacebeare skrev 2009-07-22 07:37:00 följande:
hotellfrukost!!! de bästa med att åka på kurs själv är jag lite idelös. orkar inte hitta på så mkt med Em å sen med regn är jag inte jätteförtjust att gå ut. men hon verkar inte lida för satan vilket bra humör hon är på! och hon har tagit myset till nya dimensioner!trivs verkligen med min lilla tjej just nu.
Ja hotellfrukost är verkligen guld värd!!
Va härligt att du trivs med humöret på tösen