Irriterande, unga föräldrar.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag känner väl lite att vissa saker är viktiga att klara av när man ska vara mamma. Ts har flera gånger förklarat vad hon menar men de unga mammorna i tråden misslyckas med att förstå. Läsförståelse är en sak som man lär sig i grundskolan och om man saknar enkla baskunskaper tror jag inte att man har de bästa förutsättningarna att vara en bra förälder. Tittar man tillbaka i tråden ser man också unga mammor som använder sig av "hahahahahahahahahahaha" och kallar det för argumentationsteknik. Detta talar tydligt för sig själv.
Folk är helt enkelt oförmögna att begripa att det är skillnad på att vara stolt ÖVER att man är UNG och att vara stolt över att man är mamma. Jag blir mörkrädd på riktigt. Man kan inte vara stolt över sin ålder!! Man har inte åstadkommit den!!! Det är som att vara stolt över att man bajsar!!! Det händer!!!!
Jag tänker faktiskt gå så långt som att säga att om man inte förstår denna tråden så är man helt enkelt inte en lämplig mamma. Det är min personliga åsikt och jag får stå för den. Jag tycker att det är fruktansvärt obehagligt att föreställa mig att människor som förvränger verkligheten på det vis som förekommer här ska få hantera och uppfostra barn.