• ummAmira

Irriterande, unga föräldrar.

Alltså jag är 22 och är gravid med nr 2,och jag är stolt att jag har ett fungerande liv som jag är nöjd med vid så ung ålder och samtidigt fått barn.

• ummAmira
    Mieria skrev 2009-05-19 00:26:41 följande:
    Det tycker jag att du ska vara stolt över : ) Men då är du ju stolt över att du får det att fungera. Inte över att du är ung!
    Tack:) Jo det är sant.Såklart jag är glad att vara ung,men det är väl inget man kan vara stolt över egentligen?Alla har väl vart unga faktiskt.Och jag tycker att en perfelt ålder är runt 20,då har man förmoligen pluggat allt man vill,hunnit jobba med det man känner för och sen får njuta av familjelivet,plua att man har större livserfarenhet än en ung mamma.Men jag tror många som är stolta att dom är unga mammr inte riktgt vet vad dom pratar om eller så menar dom att dom är stolta att det fungerar trots skola och annat plugg kanske.
  • ummAmira
    Mieria skrev 2009-05-19 00:34:13 följande:
    Ah nu hänger jag med bättre :- ) Tyckte 20 lät ungt
    haha ja jag skrev lite för fort.Grattis till bebben i förskott:)
  • ummAmira
    Matillin skrev 2009-05-19 09:40:13 följande:
    När man är 20 år har man ju endast hunnit läsa på gymnasiet och knappt hunnit med att skaffa sig fast jobb?
    Men jag skrev ju 30 år under..att jag skrev fel!
  • ummAmira
    Matillin skrev 2009-05-19 09:42:25 följande:
    Vart bor ni, jag vet inte en endaste, men jag bor iofs i ett villaområde?Får hoppas det inte är så att det är en trend att skaffa barn i den åldern?

Såg att du hade skrivit fel ålder nu, så glöm min kommentar
    Oj såg att du såg det nu så glöm min;) haha
  • ummAmira

Men alla har vart unga,det är inget man kan vara stolt över då det inte är något man rår på.Det är ju inget man uppnått att vara ung.Man kan vara ung och stolt gravis,men då menas det nog mer att man är stolt för att man har lyckats få ett bra liv och graviditet vid så ng ålder och hunnit få ett stabilt liv rättare sagt.

• ummAmira
    MicaelochMaria skrev 2009-05-19 12:45:35 följande:
    Jasså? Ja, allt är relativt. Jag tror folk snarare är avundsjuka, varför annars hänga upp sig på en sån sak som att någon rokar vara ung och gravid och faktiskt stolt över just detta?
    Ja men då är du ju stolt över att du orkar med ditt liv som ung samtidigt som du orkar vara gravis.Alltså du är stolt över någon du klarat av inte att vara ung eller?
Svar på tråden Irriterande, unga föräldrar.