paloma84 skrev 2009-05-19 10:11:15 följande:
Nu är ju jag 25 år... och inte 16, Men jag råkar ja vara en "ung mamma" i jämförelse med dagens trend =)Och ja, jag är fan stolt och glad att jag inte är en gammal tant, som har planerat... Hör här "PLANERAT" att göra ett barn mellan två möten, då hon la en handduk under arslet för att inte kladda sina lakan =DOch planerat har de gjort för att, De är över 30 bast, har ett bra jobb, lyckats precis flytta till en 4:a vilket är minimun kravet när man skall ha barn... osv.Men enligt mig. Barn blir till när man knullar o är kär! Man kan alltid tjäna mer pengar, få bättre roll på sitt jobb, större lägenhet, snyggare man, bli smalare själv.. bla bla blaha ha ha, Mina fördomar =)Precis som vissa har fördomar kring unga mammor!
Nja, jag är 32.
Jag väntade på någon som var pappamaterial. Med ett barn är man evig ihopbundna och det vill jag inte vara med någon som inte lever upp till mina pappakriterier. Någon jag hålla ihop med.
Det hade kunnat vara så att jag aldrig hittade honom. Men då hade jag hellre inte haft barn och istället lagt tid och pengar på andra saker, som resor.