Inlägg från: FruEdberg |Visa alla inlägg
  • FruEdberg

Någon mer som legat på avd.17 i Halmstad?

Hejsan

Vi låg där sommaren o hösten 2007 i ca 3 månader.
    Tyckte att dom flesta i personalen var underbar o avdelningen likaså. Eftersom vi var där ett bra tag.
    Ska dit i sommar på återbesök. Har dr Jens.
    O våran kille blir 2 i juni, han kom 4 månader för tidigt.
    Hur mår eran lille?

• FruEdberg

Visst är det härligt. Min mans mormor dog under tiden vi var där o då var vi också iväg.
    Det går rätt bra för Casper som han heter. Han springer o leker o ligger på kurvan undre delen utan korrigering.
    Vi har inte heller fått nån tid ännu, men dom ska filma honom när han fyllt 2.
    Är nåt projekt dom har. Erica sjuksköterskan o sjukgymnasten är med.
    Man är tacksam för all hjälp man fått. Vi låg i lund 5 veckor innan halmstad o då fick vi flytta hemåt till halmstad efter det. Då var man van vid lund, men efter ett tag vande man sig.

• FruEdberg

Det var så folk sa till oss med. Att hon lämnade över sin kämparanda till Casper. Det var i samma period som han mådde dåligt med. Beklagar er sorg också.
    Lolita det vet man också vem det är Hon är också go.
    Vet dom flesta där.
    Visst anpassar man sig fort. Tur att man inte hade fler barn också så man kunde ägna all uppmärksamhet åt Casper.
    Känns som en liten "familj" på neonatalen. O man hade ju dom man gillade mer men ingen som jag inte tyckte om.
    Gunveig, Karin(mörkhårig), Ulrika sennow( mörkhårig), sabina, erica var väl dom jag tydde mig mest åt.

• FruEdberg

Haha var bara tvingen att skratta lite. Hade också lite svårt för henne om man säger så.
    Gunveig bryter på finska o är lite kort o rund. Himla go. Ulrika har varit föräldrarledig nu ett tag själv så henne har du kanske inte träffat.
    Vi bor utanför Halmstad mot oskarström.
    Kram

Svar på tråden Någon mer som legat på avd.17 i Halmstad?