Inlägg från: RåsaPrinSessa |Visa alla inlägg
  • RåsaPrinSessa

Någon mer som legat på avd.17 i Halmstad?

Hej hej gott folk!
    Tänkte bara se om det är några fler här som legat på neontal, avd 17 i Halmstad?

Själv fick våran lille Noah ligga där i 3 veckor,+ 1 vecka med permission!
    Han låg i kuvös en vecka, sen värmebädd 6 dagar och 6 dar med apneknapp. Hur var det för er?
    Vad tyckte ni om avd, personal med mera?
    Hur går det för era små knoddar!

//Tezz

• Svar på tråden Någon mer som legat på avd.17 i Halmstad?
  • RåsaPrinSessa

Okej, vad härligt. Vi tyckte oxå dom flesta var väldigt bra! Snälla som bara den och alltihop! Min sambos bror var dålig undertiden( och gick bort) och de sa att vi kunde åka dit och var inga problem! Sånt är väldigt skönt!

Vi har också Jens och ska med dit i sommar, dock har vi inte fått någon tid än!
    Noah kom 2 månader för tidigt så var ju inte lika länge!
    Men nu mår han superbra, lite mindre än andra 6 månader, men lika stor som dom som är 4 månader som han skulle varit!
    Hur går det för eran? Har han växt ikapp?
    kram

• RåsaPrinSessa

jaså okej ja då vet ni hur det är:( beklagar sorgen:( men min sambois moster sa en fin grej..Noah kom för tidigt för Fredricks skull..tycker det var en fin tanke, han har ju vart till stort stöd i sin lillhet, man har haft annat att tänka på!
    Erica är väldigt go, träffa henne med men hade Lolita!

Märklit fort man gör vardag av att bo på sjukhus, man anpassar sig!

• RåsaPrinSessa

=) Gunveig och Ullrika minns jag inte riktigt.. Men Sabina tyckte jag var helt underbar! Den enda som jag inte kom riktigt överrens med var Ulla(den äldre tanten) men annars var dom andra väldigt goa! Precis blir ju som en familj=)

• RåsaPrinSessa

Bor ni i Halmstad förresten? kram

• RåsaPrinSessa

Jaså=)
    Jaha är det hon som är Gunveig, vi kalla henne kaffetanten=) hon var den enda som ville att dom skulle köpa riktigt bryggkaffe till avdelningen=) Hon var härlig!!
    Okej, hmm har kanske ett svagt minne av en Ulrika men inte som jag minns nåt ansikte av! Men men det var ju så man prata ju mer med vissa oxå!!
    kram

• RåsaPrinSessa

April07 jag låg oxå på bb-röd som pat. fanns inget rum där upp inne i slutet, men skönt att ni inte behövde stanna så länge! hur går det för Sixten nu? kram

• RåsaPrinSessa
    beijer skrev 2009-05-23 23:15:50 följande:
    hjesan.. låg oxå på avd 17 men bara i 4 dagar med.. min dotter föddes i vecka 35+2 hade gulsot och blåsljud på hjärtat och åt lite dåligt.. men idag är allt bort och hon är en toppen go tjej.. vi låg oxå på hotel på BB :( men vi fick ha våran tjej hos oss ändå =) Trevlig personal =)
    Härligt att ni fick ha henne hos er och att ni inte behövde stanna så länge!!
    Hoppas allt är fint
    kramar
Svar på tråden Någon mer som legat på avd.17 i Halmstad?