• korfu08

deprimerad

Fick två tidiga missfall efter varandra förra hösten och sen tog jag bort en cysta i början av året och nu till hösten skall vi se om det går igen och är livrädd för missfall och vi har en dotter sen tidigare på nu 3 år,s nart 3,5 år och mensvärken efter dessa missfall har blivit hemsk och värken vid äl också, ochdet enda som hjälper är Ipren och Naproxen och det skall man inte äta om man planerar att bli gravid och vi som fick gröa hormonbeh för att få vår dotter, blev så glad förra året när jag blev gravid spontant. JAg är deppig vissa dagar, har varit jobbigt nu, när jag vet att jag kunnat haft en liten nu i sommar. LÄkaren säger bara när jag säger att jag har ont vid ÄL, det är ju bra att du har det, men om man har så ont att man knappt kan ha samlag då, är det inte kul.

Jag önskar att man fått prata mer med nån inom sjukvården ang detta. Men det har jag inte gjort. HAr haft en jättedålig självkänsla. Men en dag kommer det väl ett syskon till vår tjej får vi hoppas. Ville bara skriva av mig

Svar på tråden deprimerad