• jaghetersophia

jag hade länge tunn slemhinna - 6mm dag 14. Så var det jämt på ultraljudet. Så började jag äta fytoöstrogen, dricka aloeverajuice och ligga på spikmattan dagligen och vid nästa ultraljud hade slemhinnan ökat 1,5mm så det kan hjälpa..

• jaghetersophia

Nej det är naturläkemedel naturligt från växtriket...

fattar inte det där med vad proverna ger för svar om slemhinnan? mina hormonprover var bra, men på ultraljudet såg man ändå att den var tunn..

• jaghetersophia

Fytoöstrogen och Aloeverajuice köpte jag från hälsorutan (bara 19 kr i frakt vid förskottsbetalning):
    www.halsorutan.se/shopp/product.asp&pf_id=100216

www.halsorutan.se/shopp/product.asp%5Fid=1500&pf%5Fid=100043&mscssid=8FNPKCSD06KG9NNEKD6AJCQ2LE500439

Jag tog 2 tabletter östrogen till maten.
    På morgonen och kvällen drack jag 15 ml (en msk) juice på fastande mage.

Spikmattan köpte jag på Blocket, men den finns ju på tradera också. För mer info om mattan:www.shaktimattan.se/

kan börja med det när som helst

• jaghetersophia
    Amaury skrev 2009-05-12 22:13:55 följande:
    brukar tunn slemmhinna betyda att man inte kommer få någon ägglossning?
    Tunn slemhinna betyder inte att man inte har ägglossning. Jag har alltid haft ägglossning trots mina ynka 6mm. För mig har inte slemhinnan varierat tidigare så utan bara varit 6mm - först när jag började med dessa naturmediciner så blev den tjovkare. Provade även, borago,glandin, membrasin/menbra 7 mm utan resultat på slemhinnan. Nej, det var inte läkare som rekommenderade mig fytoöstrogen eller aloeverajuice.
  • jaghetersophia
    tredjejuli skrev 2009-05-12 07:21:28 följande:
    Finns det någon sida där man kan läsa om slemhinnan och att den växer 0,5mm per dag?
    Ingen aning, men mina läkare säger att slemhinnan växer 0,5mm/dygn och att äggblåsorna växer 2mm/dygn och det har stämt för mig när jag gjort ultraljud iaf
  • jaghetersophia

Jag har tyvärr ingen aning om vilken av de tre som fungerade eftersom jag hört att alla kan ge effekt på slemhinnan så testade jag ju alltihop...trodde dock inte att jag skulle få något resultat, så gissa om man blev förvånad..:). Blir ju kanske svårt för dig att jämföra också när du inte vet exakt hur tjock den var innan.

Svar på tråden Tunn slemhinna?