Tunn slemhinna?
hur tjock var slemhinnan och vilken dag var det. Den växer 0,5mm/dygn.
hur tjock var slemhinnan och vilken dag var det. Den växer 0,5mm/dygn.
jag hade länge tunn slemhinna - 6mm dag 14. Så var det jämt på ultraljudet. Så började jag äta fytoöstrogen, dricka aloeverajuice och ligga på spikmattan dagligen och vid nästa ultraljud hade slemhinnan ökat 1,5mm så det kan hjälpa..
Nej det är naturläkemedel naturligt från växtriket...
fattar inte det där med vad proverna ger för svar om slemhinnan? mina hormonprover var bra, men på ultraljudet såg man ändå att den var tunn..
Fytoöstrogen och Aloeverajuice köpte jag från hälsorutan (bara 19 kr i frakt vid förskottsbetalning):
www.halsorutan.se/shopp/product.asp&pf_id=100216
www.halsorutan.se/shopp/product.asp%5Fid=1500&pf%5Fid=100043&mscssid=8FNPKCSD06KG9NNEKD6AJCQ2LE500439
Jag tog 2 tabletter östrogen till maten.
På morgonen och kvällen drack jag 15 ml (en msk) juice på fastande mage.
Spikmattan köpte jag på Blocket, men den finns ju på tradera också. För mer info om mattan:www.shaktimattan.se/
kan börja med det när som helst
Jag har tyvärr ingen aning om vilken av de tre som fungerade eftersom jag hört att alla kan ge effekt på slemhinnan så testade jag ju alltihop...trodde dock inte att jag skulle få något resultat, så gissa om man blev förvånad..:). Blir ju kanske svårt för dig att jämföra också när du inte vet exakt hur tjock den var innan.
Hoppas att det fungerar bra för dig :)