Danska Klinker (adresser och priser)
Jag betalade 3500 Sek = 2300 Dkr för insem på CFC... =)
Jag betalade 3500 Sek = 2300 Dkr för insem på CFC... =)
Puffar lite extra för den här tråden!!
Vitanova är ju dubbelt så dyr som cfc... =)
Vitanova är väl barnmorskeledd? Dom är väl lite inriktade på att det skall vara myspys stämning och så. Har ingen aning. Gissar bara. =)
På cfc är det som hos en vanlig gyn. Här är det snabba puckar som gäller. Och det passar mig bättre. Varför skall jag ligga bland levande ljus och bli inseminerad...? =)
Tycker cfc verkar bra. Om det tar sig vet vi ju snart oxå!
Kram på dig!
Tack Beyond Eternity!! Tyckte det var bra att du skrev det här oxå! =)
Jag har hört precis det du nu sagt av läkaren på cfc och det är även vad som står i den danska lagskriften angående inseminering.
Det underlättar ju mycket för spermierna att bli placerade direkt i livmodern. Jag kommer iaf även fortsättningsvis använda mig av en läkarledd klinik pga detta. Dvs om jag nu inte redan har blivit gravid...
Tack igen!!
Tack!!
Anonym. Tror inte att barnet behöver mår dåligt av att inte veta vem fadern är. Dessutom finns det ju ingen garanti att barnet kommer att få träffa han. Barnet får veta namnet. Och om man har otur så kanske inte fadern finns i livet vid den tidpunkten då barnet är gammalt nog eller är inte alls vad barnet hade förväntat sig. Så jag säger anonym!
Vad vill du helst ha?
Ha ha!! Jag missade en 0-lla... Jag menade till100&!!! Ha ha!
Mmm kan kan i iaf rekommendera cfc oxå precis som Beyond Eternity.
Skulle jag göra om det igen så blir det ju cfc igen.
Dessutom får du faktisk välja hur donatorn skall se ut enligt:
hårfärg
ögonfärg
längd
vikt
så du har ju möjlighet att "skräddarsy"! =D Underbart!
Nej det blev ju en miss när jag skulle välja hårfärg. Jag valde mellanblon till ljusbrunt, och han hade darkbrown... Samma sak tyckte cfc... Men det spelar egentligen ingen roll, om det nu skulle ta sig.
Jag betalade 2300 Dkr = 3500 Sek för EN insemination. På cfc gör dom bara en åt gången. Men om du VILL göra en dagen därpå så får du nog betala samma belopp igen...?
Cfc har inget infoblad mig veterligen...