Danska Klinker (adresser och priser)

Beyond Eternity skrev 2009-07-27 20:19:57 följande:
Vid närmare läsning kanske det var önsketänkande.
Men då får man ju bara välja anonym donator, som ensamstående kanske inte det är vad man vill.. finns många tankar..
Att läsa på CFC och deras tillvägagångssätt så låter det ju minst sagt lockande. Dock har jag inte bestämt mig för anonym eller öppen. Men om jag bestämmer mig för anonym är ju CFC ett ganska bra val! Så som det låter
Moncabang: Hoppas du är gravid så att du inte behöver göra det igen öppen eller anonym?
Det står i informationsfoldern under Behandlingsförloppet
Först står det om VUL
och sedan står det
"Den naeste dag skal du insemineres, og vi gentager insemination dagen efter igen. Du insemineres altså to ganger i traek. Vi foretager anden insemination lige efter din aeglosning."
Längst ner på www.copenhagenfertilitycenter.com/behandlingen/insemination-iui.htm kan du ladda ner om du väljer sista ordet, som är insemination. Jag kanske har dåliga kunskaper i danska, men det låter ju sannerligen som det är TVÅ.
Men då undrar jag vad tex CFC har för statistik? Vad den beräknade chansen att bli gravid är.
StorkKlinik säger 15-20%, typ som ett samlag då har jag för mig.. men vad säger CFC om den procenten?
Beyond Eternity skrev 2009-08-02 18:21:49 följande: