• sunnybaby

Danska Klinker (adresser och priser)

Jo jag har kollat denna tråden lite. Är nog inne på cfc faktiskt. Men Vitanova verka bra oxå. Men så läste jag på vitanovas hemsida om man hade en känd donator som jag kan ske kommer att ha i mott ställe att hans sperma måste vara nerfryst i 6 månader innan de ska insimineras.......oj...tänkte jag...är ju typ snart.....ojoj!!
    Men jag har funderat mycket på omjag ska "använda" mig av honom!

• sunnybaby

ja det var dyrt där....jag vet......men varför är cfc så billigt då? Det är det som kan oroa mig ibland. Är det att de är mer flexibla med tider o så så det får fler kunder eller vad?

• sunnybaby

Sen kunde jag inte låta bli att skratta när jag var inne på Gaias hemsida.....dem har studenrabatt! Ha ha skit bra....

• sunnybaby

Nää student är jag inte längre tyvärr!! Nää myspys o sånt är inget för mig heller. Känner mig rätt obekväm i sånna situationer. Men man tänker ju såklart på kvaliten!! Skillnad på godis som kosta 3,90 o 6,90....men jag tror ändå på att det mer är som du säger....in o ut (inget snuskigt ha ha) Löpande badn grejen.....

• sunnybaby

Zenith: Och jag som ska börja plugga nästa år......ja eventuellet....*typsikt* P.S Jag följer din blogg...

• sunnybaby

Hej!! Jo jag har eventuellt en killkompis på G. Men jag börjar mer o mer övergå till att ha en donator från danmark. Det känns mer o mer rätt. Annars har jag funderat på heminsemination men tanken har varit lite absurd, han fixar o donar med sig i badrummet o sen ligger jag i mitt sovrum o väntar...hmmm ja....vet inte om vi är för bra o nära vänner för det.....

• sunnybaby

Tack...det var bra att veta!!!

• sunnybaby

Hur mycket kan det kosta att få se foto osv? Tycker det verkar intressant. Jag har ju själv katter o vill så gott det går förhindra att mitt barn får pälsdjursallergi....
    Kanske blir o spara massor nu så det ite blir en resa till hösten....

• sunnybaby

Gravide efter insemination med homolog sæd per forsøg i alle aldre 18%

Gravide efter insemination med donor sæd per forsøg i alle aldre 22 %

Så....ja det går la jämt ut väll?

CFC s statisktik

Svar på tråden Danska Klinker (adresser och priser)