Inlägg från: Miss M V |Visa alla inlägg
  • Miss M V

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Angels Fall First skrev 2009-05-08 22:14:40 följande:
    Men alltså, hur kan man gå på det? Okej för att man inte alltid vet att personen är gift, det kan ju vara svårt om dom väljer att hålla tysy. Men att faktiskt tro på att man är den enda som personen i fråga skickar mail till *skrattar lite* Jag har mailat en hel del här på fl, nu har jag bara behållit dom två jag faktiskt gillat allra mest och dom som jag faktiskt har mest utbyte av, har fan inte tid med fler som mitt liv ser ut just nu Båda är gifta. Men det har jag vetat från början och det är inget som dom har hymlat det minsta om och inget jag bryr mig om heller eftersom jag inte är intresserad av ett förhållande med någon av dom. Nu har jag ett förhållande själv (öppet dock så jag får göra som jag vill - nästan ) Och jag struntar fullkomligt i om dom mailar andra. Jag har alltid förutsatt att dom mailar andra också även om dom båda två varit väldigt tysta om den saken 
    Usch, vilken jäkla slampa du är!

P.s..när skulle jag bli bunden?..D.s
  • Miss M V
    Angels Fall First skrev 2009-05-13 20:51:09 följande:
    Suga kuk är väl inte så illa egentligen, fast jag har också stött på en hel del jag inte gillar. Toppar listan gör nog dom två som där den ena ville knulla både mig och min hund (hade den som avatar då för tiden). Den andre ville ha mig riktigt iskall. Han ville binda mig vid ett träd, naken, i några timmar ute i snön för att sen komma tillbaka och knulla mig. Vi hade runt -20 grader den dagen jag fick det mailet. *suckar lite över alla idioter jag stött på här*
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Indillia skrev 2009-05-15 20:07:13 följande:
    Men hallå! Ingen har ju raggat på mig!
    Jag kan ragga på dig, jag raggar på ALLT..
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Carmen Electra skrev 2009-05-16 21:40:31 följande:
    Somom vi inte redan visste det.. Men du får merän gärna inboxa mig om alla smaskiga detaljer Fixa håret snart?
    Fan, jag är ju brunett nu för tiden.. Brunetts have more fun.. Woohoo! Eller hur?
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Carmen Electra skrev 2009-05-16 21:53:17 följande:
    NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEJ.. Blond & stora boobs Thats Me .. snart iaf
    Jag föredrar stripigt mörktbrunt hår och jättesmå lökar..
    THE Slyna!
  • Miss M V
    Carmen Electra skrev 2009-05-16 22:15:35 följande:
    Fan MV hardu slagit dej? ( DIG enligt ordboken )
    Nej, men vill att nån kommer och spankar mig här på jobbet NU!
    THE Slyna!
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????