Inlägg från: Angels Fall First |Visa alla inlägg
  • Angels Fall First

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Men alltså, hur kan man gå på det? Okej för att man inte alltid vet att personen är gift, det kan ju vara svårt om dom väljer att hålla tysy. Men att faktiskt tro på att man är den enda som personen i fråga skickar mail till *skrattar lite*
    Jag har mailat en hel del här på fl, nu har jag bara behållit dom två jag faktiskt gillat allra mest och dom som jag faktiskt har mest utbyte av, har fan inte tid med fler som mitt liv ser ut just nu Båda är gifta. Men det har jag vetat från början och det är inget som dom har hymlat det minsta om och inget jag bryr mig om heller eftersom jag inte är intresserad av ett förhållande med någon av dom. Nu har jag ett förhållande själv (öppet dock så jag får göra som jag vill - nästan
    Och jag struntar fullkomligt i om dom mailar andra. Jag har alltid förutsatt att dom mailar andra också även om dom båda två varit väldigt tysta om den saken 

People like you are the reason people like me need medication
  • Angels Fall First
    Miss M V skrev 2009-05-09 03:31:54 följande:
    Usch, vilken jäkla slampa du är! P.s..när skulle jag bli bunden?..D.s
    Du får väl ta och pallra dig hit först. Ta första bästa plan till Cork omedelbums! Vi kommer och hämtar dig där
  • Angels Fall First
    Thaleya skrev 2009-05-13 15:30:31 följande:
    Kan inflika att jag fått en del obehagliga mail med. Sådant man inte alls bett om. Tycker det är respeklöst att inboxa att de drömmer att jag suger deras kuk och liknande. Hemskt obehagligt även om jag vore singel. Så de som gör det kan lägga av nu, eller hot det uppskattas inte heller!
    Suga kuk är väl inte så illa egentligen, fast jag har också stött på en hel del jag inte gillar. Toppar listan gör nog dom två som där den ena ville knulla både mig och min hund (hade den som avatar då för tiden). Den andre ville ha mig riktigt iskall. Han ville binda mig vid ett träd, naken, i några timmar ute i snön för att sen komma tillbaka och knulla mig. Vi hade runt -20 grader den dagen jag fick det mailet. *suckar lite över alla idioter jag stött på här*
  • Angels Fall First
    Thaleya skrev 2009-05-13 22:31:02 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-05-13 20:51:09 följande: Handlingen i sig är inte illa, men jag suger ju bara killsr jag tycker är attraktiva. Hittar nog ingen på Fl som når min standard!
    Det finns guldkorn här med
  • Angels Fall First
    Kamme skrev 2009-05-14 00:30:05 följande:
    Man undrar ju faktiskt lite, hur dom här "männen" som inboxar massa galet skit till nån tjej dom aldrig ens tidigare snackat med, funkar i verkliga livet...Går dom runt på jobbet där i sina Coop Konsum-kläder och viskar till kunden i charkdisken hur han vill lägga henne på kylning i frysdisken tills ångorna från hennes frusna andetag immar igen glaset innan han lyfter ur henne, kör ut henne i sin kundvagn till frukt & grönt, sätter ner henne över ett par klasar övermogna bananer i bananhyllan för att sedan knulla henne hårt med en gurka under tiden som hennes förfrusna käke hackar invid roten med dess pärlevita tänder när hans grova 9centimeters kuk i all sin prakt begraver sig 'djupt' ner i hennes hals.Sick man... It's Sick...Jag menar, vafan... lägg ner nu, det kan omöjligt finnas NÅGON som tar töntarna på allvar eller finner det upphetsande på något sätt...Jeez....
    Haha Man kan ju hoppas att dom har mer vett än så fast ibland så tvekar jag...
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????