Inlägg från: Kiimen |Visa alla inlägg
  • Kiimen

Får era små döttrar använda stringtrosor?

Jag har inga egna barn ennu men själv började jag använda string i 5:e klass. detta berodde nog på att andra i klassen börjat med det också... Har detta kanske krypit nerdåt i åldrarna, det finns juh 7-8åringar som har bh men inga bröst......

• Kiimen
    Eisa skrev 2009-05-05 18:19:44 följande:
    ??????????????? ???????????????Oh shit vad tidigt.
    Vilket av det.??
  • Kiimen

Eisa: ok

Jag tycker att det e mer bekvämt med stringen vanliga då vanliga har en tendens att åka in i arslet de med å där kan man snacka om obekvämt.
    Men sen så e det så att ala har och tycker olika. Jag gillar string bättre, andra inte....

• Kiimen
    MILFilicious skrev 2009-05-05 18:29:52 följande:
    Håller med. String är bekvämare än vanliga granny panties!
    Det finns som sagt många som tycker att vanliga är både bekvämare och snyggare, andra tycker det inte.

Att barn vill ha har nog med mode att göra, och vad kompisarna (kanske äldre) har på sig. ja menar jag tyckte inte det va skönt i början.... men föredrar dem i dag.
  • Kiimen
    Plutteli skrev 2009-05-05 18:35:22 följande:
    Usch nej, känner en som köpte string till sin 3 åriga dotter, vidrigt är vad det är! Så små barn skall icke förknippas med sexuella artefakter vilket stringtrosor är!Vad gäller min dotter har jag och sambon redan kommit överrens om att inga stringtrosor inköpes före 16 års ålder, om ens då...
    Ne det va vell lite att ta i med 3år. där håller jag med.
    Problemet e att jag tror inte man som förälder kan säga så mkt när de kommer upp mot tonåren. Jag visade inte mina för min mamma i början, jag tvättade dem för hand och gömde dem i min garderob först....

Sen förstår jag människor som tycker att det har sexuella aspekter och bör därför inte användas av barn. Men vände mig bara till mig själv...
  • Kiimen
    Plutteli skrev 2009-05-05 19:35:24 följande:
    Jo, kan tänka mig att det blir svårare i tonåren, men om vi säger som så, skaffar hon dem för egna pengar själv så ok. Men vi kommer inte aktivt skaffa till henne!
    Då tror jag att vi tycker ika. ja enar OM jag nu hade haft barn i en ung ålder så skulle jag inte köpa till dem men kper de själva så kan jag inte mkt göra...
  • Kiimen

haha ja visst å pengaförbud då=P
    Ne men nån måtta å det hela får det vara.
    3år i något att ta i nå förfärligt. hur kan man ens komma på tanken?

Svar på tråden Får era små döttrar använda stringtrosor?