Bitter?
Känner igen mig i TS. Vi lyckas inte heller bli med barn trots att vi aktivt försökt ett längre tag nu. Vi har dock inte gjort någon utredning då det känns som om det inte gått tillräckligt länge för det. Har väl lite att göra med rädsla att se sanningen i vitögat också antar jag.
Den här veckan fick jag reda på att TRE tjejer i bekantskapskretsen är gravida. Jag VET att deras graviditeter varken gör till eller från för mina egna chanser att bli gravid men det svider inne i hjärtat även om jag är glad för dem....
Idag kom grannens jävla morsa (som jag inte ens känner) förbi när vi stod ute på tomten och jobbade, kärringjäveln (förlåt förlåt) frågar om "det är en liten bebis på gång" jag lovar att jag hade kunnat skalla kärringen på plats. Dock höll jag mig och gick bara in i huset utan att säga ett ord. Min stackars man fick hantera situationen istället. Passa er alltså för att ha tröjor som böljar ut lite över magen för det öppnar tydligen får sådana nyfikna jäkla tanter att fråga vad som faller dem in.