• Fiddelii

Morsdag

Usch vad jag fasar för Morsdag... suck. Givetvis ska alla underbara mammor firas, men att behöva tänka att man själv skulle blivit firad känns hårt. Jag firade min sambo på Farsdag och han blev jätteglad, för visst är vi föräldrar bara det att våra älskade barn inte finns ibland oss!

känns extra tungt en dag som Morsdag...

• Svar på tråden Morsdag
  • MammasälskadeMinna

Känner detsamma....

• Gummis

Kram på er med änglabarn, självklart är ni lika mycket föräldrar som oss som har våra barn här på jorden. :) Hoppas det blir en bra dag i alla fall.

• mysmys75

när är mors dag förresten??
    känns som om jag inte har nån koll på¨ngt längre asså...

usch ja morsdag kommer bli jobbig men men vi får fira oss ändå vi är ju trots allt föräldrar till dom vackraste små änglarna som finns.....

• Barba bok

Har alltid tyckt mors/-fars dag har varit så kommersiellt tills jag den dagen insåg att det är en väldigt speciell dag för oss änglamammor som inte har något jordebarn. Jag vill känna mig stolt att jag faktiskt är mamma den dagen men kan ändå känna mig oerhört ledsen att vi faktiskt är ensamma och att just den dagen kanske inte skulle finnas.

kram på er, fina änglamammor där ibland oss

• MinEmPsi

Även jag känner det samma, ingen firade mig förra året..blev så ledsen, jag är ju mamma ändå även om min dotter inte finns..så lär inte bli "firad" iår heller..
    Då menar jag inte ett stohej,men kanske ett sms med "grattis på morsdag" men inget!

samtidigt som man blir extra påmind om att hon inte finns här hos mig men jag ska känna mig stolt ändå, jag är faktist mamma till min ängel!!
    Tycker inte andra det så strunt i de!

• WilleViking

Morsdag är 31.a maj.

Jag håller med er tjejer... Morsdag kommer bli ur jobbig i år. Dels för att min son föddes på morsdag, och dels för att i år firar vi hans treårsdag, utan honnom 3 dagar innan morsdag... Vi har aldrig gjort något speciellt på mors/fars dag, ett grattis och kankse någon liten pryl.

Hade gott alla finna mammor. KramAnna

• Ennna

Håller också med...
    Har alltid tyckt att dessa dagar är komersiellt tjafs, men i år skulle ju lilla goskillen vara här! Och så är han inte det!
    Gör så j-a ont att tänka på det!

• AnnCharlotte86

Jag ska ju fira mors dag, och hoppas att folk faktiskt kommer ihåg att säga "grattis" till mig. Räknar ju mig själv som mamma, även om min ängel är död. För jag fick föda henne naturligt, fick hålla henne i famnen. Hon var ju nästan "klar" för världen. Ska dock till graven på mors dag & prata med min ängel. Så ska jag fira alla mors dagar fr.o.m nu...

• piglet 76

Jag tycker oxå morsdag kommer att bli jobbig. Man tänkte ju förra året (var höggravid) hur härligt livet skulle var nu. Jag kommer visserligen bli firad av min prinsessa jag har hos mig men pappan hjälper ju min dotter som snart e 3 år, som han skulle gjort även om vi hade vår andra prinsessa hos oss som då snart skulle bli 11 månader. Men det e ju barnen som firar o pappan får ju hjälpa när dem inte klarar själva. Det är ingen som har sagt grattis på morsdag innan till mig. Så jag tycker inte det e så konsigt om ingen annan skulle gratta men kanske skulle jag tänkt annorlunda om det var mitt första o man inte har fler.

Stor kram till er!

• morris mg

Grattis alla på morsdag!

Kram!

• Ranido

Grattis alla mammor idag. Jag fasar för att jag inte kommer få någon hälsning alls från mina nära, inte ens från min pojkes pappa tillika min särbo. Jag hörde inget ifjol heller fast det var så nära inpå. Jag antar att man inte kan kräva så mycket av omgivningen, men ont gör det. Som fan rent ut sagt.

Ha en så fin dag ni bara kan alla.
    Stor kram

• Ennna

Jag vill också passa på att skicka ett Grattis till alla oss änglamammor denna dag!
    Jag hoppas så innerligt att våra små i himlen äter tårta och busar som bara den, och där emellan tittar ner på sina mammor, och skickar slängpussar till oss!

Svar på tråden Morsdag