Inlägg från: Jollsan |Visa alla inlägg
  • Jollsan

Dags för sommarens pärlor! Del 15

Lillemy80 skrev 2009-06-26 09:23:37 följande:
    Pyttisens mamma skrev 2009-06-25 17:48:26 följande:
    är det inge andra plasser man kan finna det? kikade på ebay, men orkar inte sätta mig in i det med kronerkurs og div.. finns det inga hemsidor man kan beställa från?
    Även om du beställer från en hemsida eller shop får du ju kolla dollarkursen
    Jag föredrar ebay, finns såååå mycket roligt att hitta där!
    Skriv bara in ett sökord, typ gems för stenar osv!
  • Jollsan

Fint Anna!

Jag har uppdaterat min hemsida under kategorin namnsmycken.

• Jollsan

hoppsan, får skylle på Tjaselisa
    Det var henne jag pratade i telefon med när jag la upp bilderna

• Jollsan

Pärlan: inboxa mig gärna!

Nu har jag rättat till bilderna på hemsidan, tack för att ni påpekade det

• Jollsan

Lilla K skrev 2009-06-30 20:59:18 följande:

Ang PUSS: jag ska inte åka... Det blev lite för dyrt, jag som kan komma ner sent på fredagkväll. Då blir det inte så mycket pysseltid eftersom det slutar redan vid söndaglunch. Så tyvärr, inget PUSSande för mig iår *gråter snålfloder*
    NEJ....
  • Jollsan
    CherryGirl skrev 2009-07-01 20:35:11 följande:
    Lilla K skrev 2009-07-01 16:02:33 följande:
    Ja det har jag också fråga mig själv några ggr... Tror att de väljer lite vilka mail de svara på.. Tyvärr
    Som typ mitt hotfulla jag skickade till samma som ni pratar om....fick svar efter 5 (FEM) minuter, haha!
  • Jollsan

Jepp, det är nog Sussies blogg du menar....o jag vill minnas att hon skulle på semester efter midsommar o en tid framöver!
    Men hennes blogg är verkligen inspirerande

• Jollsan

Sandra G skrev 2009-07-13 13:32:14 följande:

Jag tänkte beställa ett flackjärn. Är Pagoni ett bra ställe att beställa ifrån? Jag minns inte om de var bra. Är de snabba?
    Jag har sett Pagonis flackjärn o de är ganska "randiga" på ytan...
    Det blir fula märken på brickan man stansar, det går ju att ha ett papper emellan iof.
    Jag har köpt mitt hos Conrad Walström.
  • Jollsan

Joanna o Morty: roligt att se er!!!

Pyttisen: Har du beställt från contis?
    Jag kan hjälpa dig med summan annars, behöver ett par saker...

• Jollsan
    Morty skrev 2009-07-18 12:57:01 följande:
    Meeen Jollsan, sitter ud å pärlar så sent på natten?? Logga in på msn sen jag behöver hjälp!
  • Jollsan

Pyttisens mamma skrev 2009-07-21 14:21:09 följande:

Sådär, nu är det gjort... har funderat på det ett tag och nu har jag gjort slag i saken! Registrerat firma alltså :) Så nu väntar jag bara på att få papper mm... Nån som vet hur lång tid det tar?
    Vad roligt, välkommen in i gemenskapen
  • Jollsan
    maggan75 skrev 2009-07-22 18:19:05 följande:
    Var det inte ngn här om beställt en egendesignad  stans/stämpel  för ett tag sedan  ??  undrar vart det var och vad den kostade ??
    Jag har köpt två gånger från stampline.se
    Har för mig att jag betala 900 nånting + moms o frakt!
  • Jollsan

Lilla K skrev 2009-07-22 14:57:29 följande:

Pyttisens: nja, ingen stol som var en uttalad talarstol, men det behövdes väl inte när vi bara var två personer. Annat var det väl när ni var fler, då kanske det var befogat? Och grattis till företaget, visst känns det lite stort (motsägelse, jag vet!) att ha eget företag! Bluebride: fast jag och Jollsan bor bara nära varandra när jag är i stugan, vilket bara är en gång per år!
    Jag tror att Anna menar predikstolen ute i den delen av salen som finns kvar
    O den tror jag att du såg (eller så var det alldeles förmycket grejer i vägen, haha!)

Tack själv för besöket, det var jättetrevligt!
    Kul oxå att få ett ansikte
    Hoppas resan hem gick bra oxå.
  • Jollsan
    maggan75 skrev 2009-07-22 20:36:27 följande:
    hade för mig att det var du vart hittar man dem på  deras sida.. under industri ??
    Här kan du läsa mer www.industri.stampline.com/Stalstamplar.htm men du beställer genom att maila dem precis hur du vill att loggan ska se ut.
    Jag hade önskemål om typsnitt o längd.
    När jag fick stansen var bokstäverna pyttesmå, så tänk på att skriva med HÖJD på bokstäverna oxå
  • Jollsan

Lilla K skrev 2009-07-22 20:36:58 följande:

Jollsan: jodå, den syntes! (Jag som trodde det var nåt internskämt sen er pysselträff! ) Jag var lika imponerad av den delen som den redan iordningställda, som du märkte! Ja, det är verkligen kul att få ett ansikte på de man känner här, och det var jättekul att tjejerna trivdes så bra ihop! Jag har ju förresten glömt berätta vad som hände med blåbären som min dotter fick med sig hem, som skulle vara till blåbärssaft:De hamnade i såpbubblevattnet, och när det skulle blåsas bubblor var jag noga med att hälla ut dem i en helt vanlig mugg, för att inte få blåbärsfläckar nån stans. En stund senare blir min son (3 år) törstig, och tar sin mugg med saft och sveper de klunkar som finns kvar. Han vänder sig om och ser kräkfärdig ut. Han har druckit såpbubbelvatten med blåbären i botten! Blåbären ligger kvar, men inte såpbubbelvattnet! Så efter ett samtal till Giftinformationen, får vi veta att den blandningen är såpass svag att det inte är någon fara, att man kan ge vatten eller mölk, samt att de kan kräkas för att det smakar illa! Livet på landet är spännande!
    Nej, stackarn!!!!!!
    Så gjorde jag en gång när jag var liten, drack diskvatten ur min lilla kaffekokare. Jag kan fortfarande känna den vidriga smaken i munnen av diskmedlet, allt jag åt eller drack den dagen smakade för j-vligt rent ut sagt
    Men tur i oturen var väl att det inte var nån fara iallafall...!
  • Jollsan
    maggan75 skrev 2009-07-22 20:52:32 följande:
    jollan vart har du köpt stansarna med "annorlunda stil" ?? om du vill avslöja
    Jag tror jag redan har avslöjat det i tråden, de kommer från www.beaducation.com
  • Jollsan

Sandra G: du måste mena 60 mm x 60 mm osv?!
    Jag har iallafall 100 x 100 mm från Conrad

• Jollsan

Sandra G skrev 2009-07-25 22:46:39 följande:

Javisst. Blev visst lite många nollor
    hihih
Svar på tråden Dags för sommarens pärlor! Del 15