Inlägg från: SandyL |Visa alla inlägg
  • SandyL

Phil & Ted syskonvagn del 14

Kaxmaja skrev 2009-05-24 20:36:41 följande:
    Vi har beställt en skiphop dash och kommer använda den + en saddlebag. Man vet ju aldrig om bebisen är en spyunge heller och då behøver man MYCKE med sig  
    Okej, o den hä'nger man på styret??? sökt på bilder på google...går det när bebisläget är nere????

kollat på blocket o tradera efter skip hop sadle bag... finns inget... suck... tycker priserna är så dyra...
  • SandyL
    Kaxmaja skrev 2009-05-24 20:40:27 följande:
    Nej jag tänker ha båda på sidan. En på varje sida.
    okej, vad kostar en sån väska då?
  • SandyL

Angelzessan
    tack för bilderna... sadle bagen ser liten ut, så måste ju ha två...
    USA billigare då eller? kan du länka en sida man kan beställa från...? fraktkostnad o så då?

• SandyL

Söta Nasse skrev 2009-05-24 20:55:35 följande:

sakerochsockor.se säljer för 349kr/st inkl frakt
    jaa det e det billigaste stället jag hittat iaf... vad bra det va inkl. frakt med ju!!!!!
  • SandyL
    Solen73 skrev 2009-05-25 20:12:18 följande:
    en undran...när jag har min sport i fullt liggläge så blir det så att barnet ligger med bena lite uppåt om ni förstår hur jag menar. Stjärten ligger liksom i en grop och sen lutar det uppåt så hon ligger inte plant. Blir det verkligen så eller är det nåt fel på min vagn? ???
    det ska vara så!!!
    kolla bilder i min blogg... www.dandy84.blogspot.com
    gå ner några inlägg......

trodde med det va fel på min vagn, men det ska vara så!
  • SandyL
    iAnnaMaria skrev 2009-05-26 16:36:07 följande:
    Hej jag tänkte höra om jag kan få några bra tips på skötväska att ha till min phil and teds sport. Vad använder ni??
    jag beställt 2 såna här: www.sakerochsockor.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=199&artnr=22007-1&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std
  • SandyL
    iAnnaMaria skrev 2009-05-26 21:17:06 följande:
    Jag har tittat på dom.. Är dom stora nog att man får med sig det nödvändiga??
    Ja en räcker la till ett barn , jag beställt 2 1 till vardera
  • SandyL

Songbird
    Undrar samma sak som du!!!!! Min dotter är bara 1,5 o när hon sitter på syskonsitsen över bebisen, kan man knappt fälla upp sufletten för det stöter mot hennes huvud..........!

• SandyL
    Moa38 skrev 2009-05-29 14:09:37 följande:
    jag har en acta graco suflett som är till en bilstol. Denna har jag på syskonsitsen bak. Sitter perfekt och den ser ut att tillhöra vagnen faktiskt. Funderar på en till den stora sufletten oxå, som en förlängning av denna sas. På sufletten finns det två stora knappar på insidan nere vid kanten. jag har fäst gummiband (typ till resår i kläder, det smala) och sedan knutut det i basen av suskonsitsen, där man sätter fast den i vagnen (har inte plus så kan inte lägga in bild) Men denna suflett finns att köpa på babyland för 198 kr. verkligen toppenlösning
    Nu behöver man inte fixa solskydd , vi ska ha bebis närsom, e la bara hänga nåt för skyddsplasten??? e väl mer när dom sitter i syskonsitsen man måste ha solskydd?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14