Inlägg från: SandyL |Visa alla inlägg
  • SandyL

Phil & Ted syskonvagn del 14

Sara E

Mmm, får göra det........

Nån som vill bli av med en sidoväska...??? Jag vill ha en men hittar ingen på blocket.......

• SandyL

frågar igen....

Nån som vill bli av med en sidoväska...??? Jag vill ha en men hittar ingen på blocket......

• SandyL

babyfia
    finns att köpa på www.kopbarnvagn.se
    där köpte jag vår.... erbjudande pris är nu på 5500 tror jag...då ingår frakt. Färg: svart/grå

• SandyL

Hikaru
    Jaa tycker med liften "säckar ihop" på mitten...får se hur det blir när bebben ligger där i... tycker ändå det blir mer ombonat för bebis med liften i.

vi har inga såna sidoväskor, vill ha det, för funkar tydligen inte med vanligskötväska?! men dom e ju så dyra :-/

• SandyL

kollat på krokarna o den mugghållaren, den verkar skitbra ju!! är den värd priset ? men krokarna.. hmm, så små? hur ska man hänga sin vanliga skötväska på dom?

• SandyL

Okej sorry om jag tjatar om detta hehe.. Kollade på min kompis phil and ted idag, hon har en 07:a... och hennes liggdel är helt plan om man säger så, vi har en 08:a och det e liksom inte fullt liggläge för bebis... lutar lite...

Ni som har 08:or (sport) e eran liggdel så med?????

Mkt tacksam för svar..

• SandyL

E L I skrev 2009-05-21 19:59:32 följande:

jag har en 08. den är plat förutom precis vid sittplatsen, alltså där barnet har sina fötter för där går det upp lite i o med att det är sitsen när det sedan är en sittvagn... men det är inget som stör eftersom barnet har fötterna där
    Okej... min e inte fullt liggläge på... lutar lite uppåt där huvudet är, är som det e för lite tyg...

hmm.... ska man ringa köpbarnvagn.se eller???? låter ju som det e fel på min vagn
  • SandyL

okej får helt enkelt ringa dom imån...attans att det ska va fel ... suck..

sen en annan fråga, när min dotter sitter i syskonsitsen när liggläget för bebis är nere, så går det inte ha sufletten uppfälld för då stöter den mot hennes huvud...

• SandyL

Hej!
    Ringde köpbarnvagn innan, han tyckte med det lät konstigt med min vagn... att liggläget inte är plant... han skulle prata med sina kollegor sen ringa mig... hoppas jag får reklamera den! Får säga annars jag skickar en bild på min vagn till dom.....vill ju den ska vara riktig..

• SandyL
    FruJacobson skrev 2009-05-22 10:58:52 följande:
    Har du vikt upp kanten på liggdelen?Den som är mot dig?
    ja!

lutar... inte alls plant o rakt..... e som den e fel sydd, att det fattas tyg.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14