Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Phil & Ted syskonvagn del 14

UllaBella skrev 2009-05-08 15:26:51 följande:
    Är verkligen den enda skillnaden att Dash är 2 cm smalare än Vibe och det med fotstödet att det inte var med tyg? Kan det verkligen skilja så mkt i pris och varför har de gjort två så liknande vagnar? Nyfiken då jag vill veta ALLT innan jag bestämmer mig. Det är ju trots allt en del pengar..
    Bromsen är väll oxå en skillnad
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    UllaBella skrev 2009-05-08 15:31:53 följande:
    aha okej, är det bara vibe som har den på styret?
    Daschen har väll att man fäller styret lixom? Jag har inte någon riktig koll på Dash så jag vet inte. HAr dash dynor som Viben?
  • Kaxmaja
    UllaBella skrev 2009-05-17 21:24:21 följande:
    Hur blir vagnen ihopfälld? Tänkte om den blir smal och lång eller om den blir ihopfälld på höjden som de flesta 4-hjuliga sitt/kombi/liggvagnar? Vi hade en Carena Easy sulky förut som blev väldigt smal ihopfälld, men ack så lång, så den var rätt klumpig att ha med i bilen då hunden inte blev glad över att vagnen låg snett över bagageutrymmet.
    Viben viker man på hälften så den blir inte alls lång. Tycker dock inte att den blir speciellt høg heller.
  • Kaxmaja
    lindsath skrev 2009-05-18 20:33:49 följande:
    Hej ni Phil&Ted's-ägare!Jag skulle vilja ha lite hjälp...Vill ni beskriva skillnaderna på de olika modellerna? såsom sport, e3, vibe ect.Tack! / Ingela
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38661776.html
  • Kaxmaja
    norgesessan skrev 2009-05-18 21:37:37 följande:
    Angelzezzan, läste du att jag hade testat väskan?Nu har jag testat den med syskonsitsen bak också, då måste den stora delen vara inåt, sen måste sitsen vara tom för att ta bort väskan.
    Oki. Men tycker du det är en väska värd att køpa? Funderar på att ge mig ut på jakt efter en
  • Kaxmaja
    norgesessan skrev 2009-05-18 21:50:38 följande:
    Den är perfekt till att ha dubbelskydden i. När man har den som singelvagn/babylägevagn är det kanon att regnskyddet inte tar upp all plats. Jag kommer dock inte ihåg priset. 200 hade jag lätt gett för den.Nu skal jag leta upp en midjeväska till handtaget...testade en gammal jag hittade, det blev bra, men fult med just den
    Låter bra. Vad hette den väskan nu igen
  • Kaxmaja

Tänk på att man inte får annonsera (varken köpes eller säljes) här i tråden. Det är emot FLs regler och tråden kan stängas av sådanna saker

• Kaxmaja
    fiali skrev 2009-05-21 06:58:33 följande:
    hkälp, är det någon här som vet en pålitlig sajt i usa med snabba leveranser? min kompis kommer nämligen hit på onsdag, hon erbjöd sig att shoppa lite, och jag behöver både solskydd och basebag...och massa andra babyprylar...
    Härifrån har vi beställt. De har gått fort och vi har varit nöjda med dem
    http://www.littlefolksnyc.com/
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2009-05-21 10:58:25 följande:
    HikaruJaa tycker med liften "säckar ihop" på mitten...får se hur det blir när bebben ligger där i... tycker ändå det blir mer ombonat för bebis med liften i.vi har inga såna sidoväskor, vill ha det, för funkar tydligen inte med vanligskötväska?! men dom e ju så dyra :-/
    Om du køper krokar från tex tinkafu och sätter fast på sidan så kan du ju spänna fast skøtväskan där.
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2009-05-21 13:09:16 följande:
    kollat på krokarna o den mugghållaren, den verkar skitbra ju!! är den värd priset ? men krokarna.. hmm, så små? hur ska man hänga sin vanliga skötväska på dom?
    Beror ju helt på vilken skøtväska du har. Många skøtväskor har som ringar man kan fästa krokarna i. Eller så har de så där att man ska kunna fästa dem på styret då kan man ju fästa krokarna i de öglorna. Annars kan man säkert sy fast ringar att fästa i.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14