Phil & Ted syskonvagn del 14
Hej jag tänkte höra om jag kan få några bra tips på skötväska att ha till min phil and teds sport.
Vad använder ni??
Hej jag tänkte höra om jag kan få några bra tips på skötväska att ha till min phil and teds sport.
Vad använder ni??
Ni som har sport.. Glappar ert handtag lite eller är det helt fast?? För vilket läge jag än väljer på handtaget så går det ju att vicka på fram och tillbaka.
Ganska irriterande när man ska dra upp för trappor och så!
För min förra vagn, teutonia, var inte så och dom handtagen är ju ganska lika.
Hum konstigt att det är olika då... Jo visst vänjer man sig men undra om det "ska" vara så eller om det är produktions fel?
s v e a skrev 2009-05-28 00:24:53 följande:
Sporetn låser väl sig alltid när man fäller ihop den? Det gör min iaf :)
Åh den skulle jag ju hellre velat haft än min svarta sport som jag köpte där!! Men vilket pris! Super ju!
Ni som har använt p&t sport till två barn. hur länge kunde ni ha den lilla liggandes alltså innan den kunde sitta själv. Gick det bar tiden ut?
Hört massa som säger att den blir för liten och att man måste komplettera med en annan vagn tills den kan sitta själv. Stämmer detta?
Jag vet inte om man kan använda två olika regnskydd. Men jag köpte iaf mitt dubbla regnskydd på tradera. Bra pris och fint skick!
ni som har ett Aussie Sunshade UPF 50+. Vart köper man dom?
Måste bara fråga, är det inte meningen att man ska fälla bak syskonsätet i viloläge när man har den stora i det. Min stora är 21 mer där och man fäller bak så hamnar ju huvudet på den stången som tillhör syskonsätet.
Är tanken bara att man ska ha viloläget när det lilla barnet börjar använda syskonsätet under??
Angel Gbg skrev 2009-07-26 19:21:07 följande: