Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

Phil & Ted syskonvagn del 14

Hej jag tänkte höra om jag kan få några bra tips på skötväska att ha till min phil and teds sport.
    Vad använder ni??

• iAnnaMaria

Ni som har sport.. Glappar ert handtag lite eller är det helt fast?? För vilket läge jag än väljer på handtaget så går det ju att vicka på fram och tillbaka.
    Ganska irriterande när man ska dra upp för trappor och så!

För min förra vagn, teutonia, var inte så och dom handtagen är ju ganska lika.

• iAnnaMaria

Hum konstigt att det är olika då... Jo visst vänjer man sig men undra om det "ska" vara så eller om det är produktions fel?

• iAnnaMaria

s v e a skrev 2009-05-28 00:24:53 följande:

Nu har jag inte fått min sport ännu, men min kompis sports handtag sitter fast i det högre läget, men glappar enligt mig väldigt mycket i det undre läget...
    Hum... Konstigt. Frågan är om man ska reklamera det eller om man ska leva med det :P
    Bara handtaget inte släpper och det inte är fel på den så är jag väl nöjd ändå
  • iAnnaMaria
    VR0NK skrev 2009-05-29 22:35:28 följande:
    Hej, ni som har en P&T, går det att fälla ihop den med syskonsitsen på eller måste man alltid ta av den innan? // Vronk
    Måste ta av den först :(
  • iAnnaMaria
    himmelsflickan skrev 2009-06-04 07:39:55 följande:
    ja min med, det klickar fast liksom... Sen så måste iaf jag, liksom trycka ihop den ännu lite mer för att det ska gå att trycka på den gråa knappen o få upp vagnen igen...
    Så är det för mig också. Men det har aldrig vart svårt att fälla upp den igen. Bara att trycka på grå knappen så lossnar den igen :D
  • iAnnaMaria

Åh den skulle jag ju hellre velat haft än min svarta sport som jag köpte där!! Men vilket pris! Super ju!

• iAnnaMaria

Ni som har använt p&t sport till två barn. hur länge kunde ni ha den lilla liggandes alltså innan den kunde sitta själv. Gick det bar tiden ut?

Hört massa som säger att den blir för liten och att man måste komplettera med en annan vagn tills den kan sitta själv. Stämmer detta?

• iAnnaMaria
    norgesessan skrev 2009-06-06 17:36:32 följande:
    Blev konstigt...Använder andra vagnen/selen för att jag vill, inte pga att jag inte skulle vara nöjd med p&t vagnen..
    Vad bra :) Använder min p&t som singelvagn just nu. Men nästa beräknas komma om 4 veckor så man blir ju lite orolig att vagnen inte ska fungera som tänkt när man hör sånt!
  • iAnnaMaria

Jag vet inte om man kan använda två olika regnskydd. Men jag köpte iaf mitt dubbla regnskydd på tradera. Bra pris och fint skick!

• iAnnaMaria

Måste bara fråga, är det inte meningen att man ska fälla bak syskonsätet i viloläge när man har den stora i det. Min stora är 21 mer där och man fäller bak så hamnar ju huvudet på den stången som tillhör syskonsätet.

Är tanken bara att man ska ha viloläget när det lilla barnet börjar använda syskonsätet under??

• iAnnaMaria
    Kaxmaja skrev 2009-07-16 18:05:05 följande:
    ja jag tror tanken bara e när dem e riktigt små. Vår stora kille kunde inte använda viloläget när vi køpte vagnen. Då var han 10 mån (VIBE)
    Vad dumt.. Inget bekvämt att sova i sittläge om han nu skulle somna någon gång :(
  • iAnnaMaria
    Rosenbarn skrev 2009-07-18 21:29:18 följande:
    Dock har såg jag inga mått hur långt ner hålen för selen var? Gjorde du?
    Nej det verkar inte finnas med där :(. Finns lite brister i den bilden så bli väl till att chansa lite. Men lite hjälp på traven iaf :)
  • iAnnaMaria
    MissLillan skrev 2009-07-21 12:32:37 följande:
    jag undrar också det. vad har ni för erfarenhet av att köpa över nätet? vi funderar på köpabarnvagn.se nån som har beställt där ifrån?
    Japp dom var suveräna!!! Bara att beställa.. Snabb leverans och bra priser!
  • iAnnaMaria

Angel Gbg skrev 2009-07-26 19:21:07 följande:

Många pratar om hur stor vagnen blir fälld... jag har en Renault Clio (halvkombi men iaf minibil) och jag får in min P&T Sport om jag tar bort ena bakhjulet (kanske får in den med hjulet har inte testat men det kändes som då kanske den skulle trycka lite på skärmen) och jag kan lasta bra mycket ovanpå och även lite under... den är miniliten verkligen
    Håller med... Fick in min med däck på i min mammas mini bmw med liiiitet bagage. Super bra ju!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14