Inlägg från: Ängelii |Visa alla inlägg
  • Ängelii

Phil & Ted syskonvagn del 14

Jag har en P&T sport och har lyckats få tag i en travel bag till denna, men hur i h*****e får jag ner vagnen i bagen??? Bagen känns för liten hur jag än gör... Någon som kan hjälpa mig????

• Ängelii
    Mosie skrev 2009-04-30 06:56:25 följande:
    Svart att forklara hur man satter in den, det ar lite bangligt tills man far in ratt knyck liksom. Om du tar los framhjulet sa gar det lattare tex. Men se till att den ar ihoptryckt sa mycket som mojligt, om du tex vinklar handtaget sa kan du fa ihop den lite till. Du maste ta los bakre hjulen nar du satter in den, sen om du vill ha dem i for att rulla vaskan sa satter du i dem genom halen pa vaskan efterat, annars tryck ur metallpinnarna (det finns tva holsor pa innsidan pa en sida i vaskan dar man kan forvara navpinnarna) och packa hjulen ovanpa vagnen i vaskan. Du kan enkelt fa ur metallpinnarna om du liksom trycker in det stora mittnavet och drar ut pinnen samtidigt.hjalpte det alls, forlat, sa svart att forklara.
    Tack, visst hjälpte det. Fick efter många mindre vackra ord in vagnen... Och när jag väl fick det var det ganska så "lätt"
  • Ängelii

Söta Nasse skrev 2009-05-14 08:01:40 följande:

någon som vet om travelbagen är bra? är det nått madrasserat på insidan eller bara vanligt tyg?såg en annons på blocket där nån sålde en oth travelbag som det stod skulle passa även phil and teds vagnar. är den bättre än deras egen?Är det fler som ahr testat dashen nu? hur är den jämfört med sporten? ska man byta upp sig snart kanske trots att jag köpte min för bara några månader sedan.. hahah känns som att det kommer bli fler än 16 vagnar...
    Jag har P&T resväska och den var/är väl sådär tycker jag. Inte så mycket madrasserat som skyddar, Min väska gick sönder när vi flög. Något stacks rakt igenom locket. Dessutom är det lite krångligt att få ner vagnen innan man kommer på hur man ska göra...
  • Ängelii
    norgesessan skrev 2009-05-18 21:58:11 följande:
    Basebag
    En sådan såg jag just på tradera.

OBS! Inte min annons! (Jag har en sport, ej vibe)
  • Ängelii
    norgesessan skrev 2009-05-18 22:08:28 följande:
    Har också en sport. ser inte varför den inte skulle passa sport förresten. Den fungerar kanske bättre i samband med sitsen bak på en vibe?
    Jag sa inte att den inte skulle passa, skulle bara klargöra att det INTE är min annons... Jag har en shop n´drop för sporten
  • Ängelii

s v e a skrev 2009-05-23 02:22:49 följande:

Är det någon som vet vart i Stokholm, eller på internet jag kan köpa en transportväska till sporten? Har letat på nätet hela morgonen, men jag hittar inte just transportväskan.Väääldigt tacksam om någon kan svara!
    Vi köpte vår från Fritidsportalen.se, skickades på 2 dagar och sen kom en faktura. Funkade superbra.
  • Ängelii

Sara E skrev 2009-05-25 10:44:17 följande:

Funderar fortfarande på det här med suflett till syskonsitsen.Nån som testat med Teutonias förlängare?
    Undrar jag oxå, så jag puffar lite för din fråga.
  • Ängelii
    tezzi152 skrev 2009-06-12 19:30:48 följande:
    Är det ngn som har en JuJu BeTween skötväska el ngn annan JuJu väska till sin PT??
    Jag har en ju-ju-be all till min P&T och det fungerar helt ok, blir lite bred ibland...
  • Ängelii
    tezzi152 skrev 2009-06-12 22:05:15 följande:
    Har du den på sidan då? Har du ngn bild?
    Nej, bild har jag inte... Har inte möjlighet att ta bild nu heller... Men jag har fäst den med ett par ju-ju-be connected.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14