• Anonym

Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...

Jag dör av skam! Även om det är ett dygn sen! Träffat en ÖVERSEXIG kille som jag haft sex med ett par gånger, i går frågade han om han fick ta mig i doggystyle och gissa vad! När jag vänder mig om sugs det in massa luft och jag släpper en massa muspruttar, kan det bli pinsammare? Jag är ändå 30+ så jag borde ju veta att sånt kan hända men jag var så oförberedd. Vände mig om direkt och då kom det 2-3 till, jag ville bara DÖ, vill det fortfarande! Kommer vara så spänd nästa gång så jag inte kommer kunna njuta ju!

Så jag vill helt enkelt veta hur ni killar uppfattar detta, händer det med de flesta eller är vi en egen grupp? Jag har tre barn och undrar om jag kanske är för slapp efter förlossningarna osv? Han har en GROV kuk, vet inte om det spelar in också, min förra partner hade mycket mindre och då hände det inte alls ofta och inte så kraftigt...

Hjälp mig! Känner mig så osexig och ofeminin just nu...

• Svar på tråden Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...
  • Anonym

Tack söta rara för svar, jag blev riktigt ledsen över detta faktiskt. Oroar mig som fan för att jag är för slapp nu, han är grov som sagt så det borde inte vara det problemet eller? Vilka kvinnor "muspruttar" mest? Kan en 17 åring få det tex?

Det var så många i rad liksom, helt sjukt pinsamt... Men han har messat mig hela dagen att han är galen i mig så jag borde ju bara släppa detta nu men kan inte riktigt... Vill inte tänka på det nästa gång...

• Anonym

Jo, men det pinsamma var att det brakade loss när jag skulle ställa mig på alla fyra, han gjorde ju inget just då... Hade varit bättre om han höll på att jucka eller nåt, men nu kände jag mig bara så...slapp eller nåt... Men så klart att luften måste ut, hoppas inte han blev avtänd bara, det är DET jag är orolig för...

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-27 13:26:05 följande:
    Tack söta rara för svar, jag blev riktigt ledsen över detta faktiskt. Oroar mig som fan för att jag är för slapp nu, han är grov som sagt så det borde inte vara det problemet eller? Vilka kvinnor "muspruttar" mest? Kan en 17 åring få det tex? Det var så många i rad liksom, helt sjukt pinsamt... Men han har messat mig hela dagen att han är galen i mig så jag borde ju bara släppa detta nu men kan inte riktigt... Vill inte tänka på det nästa gång...
    Det är klart. När jag var 17 kom det muspruttar också. Kör på bara!
  • Anonym
    John D skrev 2009-04-27 13:39:30 följande:
    Bryr mig inte det minsta när det händer, för händer gör det.Och det händer alla, ålder eller barnafödande tror jag inte spelar någon roll.Bryr sig inte killen så varför bryr du dig?
    Tack snälla, så då kanske han inte tänker "shit vilken slapp fitta hon har" då? Det är lite så det känns nämligen, musprutt=slapp fitta men jag kanske har fel. Har beställt knipkulor nu iaf.
  • Anonym

Om han stoppar in den ordentligt och han pruttar ur den luft som finns i dig. Och om han sen skiter i att dra ut den helt och på så sätt inte släpper in mer luft så slutar det.
    Så löser jag det.

Funkar inte det så skit i att det låter eller byt ställning :D

• Anonym
    Storebroorsan skrev 2009-04-27 17:58:50 följande:
    för stort glapp i hugget skaffa knipkulor
    Läs på lite istället. Muspruttar händer trånga också.
  • Anonym

Tack igen alla! Har funderat lite och det beror nog på att han är så sjukt GROV. Min man som jag var gift med i över tio år har en medelstor skulle jag tro, och då hände det jättesällan och absolut inte så högljutt! Antar att luften fick chans att smyga ut obemärkt på samma sätt som den kom in... Min nya fyller verkligen hela mig så luften har inte en chans att komma ut, hans kuk är inte så lång så ibland slinker den ut och då är jag väl så "öppen" så när han sticker in den igen så fylls jag med ännu mera luft. Hmmm, får väl se hur det går i kväll... Mår fortfarande illa när jag tänker på det, var sjukt pinsamt. Men tack för erat stöd, känns mycket bättre när jag läser här!

Och Storebroorsan, jag har faktiskt beställt knipkulor!

• Anonym
    Janneman skrev 2009-04-29 12:56:44 följande:
    Grattis "Einstein" du får Nobelpriset i anatomisk okunskap!Ju trängre en cylinder omsluter en kolv, desto högre kompression, och hastighet på luften när den måste evakueras. Därmed gäller följande, att slapp mus: inga eller diskreta pruttar. Trång mus: många och ljudliga pruttar.
    Ååh, fina Janneman! Tack för den bildliga förklaringen, en riktig aha-upplevelse ju! Så klart att det är så, det förklarar ju varför jag inte haft detta "problemet" innan!

Hmm, finns det inget sätt att evakuera luften på innan detta händer? Kommer ju inte att kunna slappna av känns det som, det var liksom så himla MYCKET och HÖGT och LÄNGE.
Svar på tråden Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...