• JaMA08

Brun mens, vad är detta??

Haft brun mens den här gången, aldrig haft så. Har varit lite färskt blod oxå men annars bara brunt i bindan. Någon mer som haft så?? Någon som vet vad det kan vara?? Snälla hjälp..... Mvh JaMa

• Svar på tråden Brun mens, vad är detta??
  • JojjoMys

Jag hade med det så förra månaden, ingen aning varför jag fick det. Men hoppas på Bim c:a den 29/4.
    Ibland kan mensen vara brun har jag hört, det är inget farligt. Men kan även vara graviditet! =)
    Hoppas på + för dej, om du vill att det ska vara så!

• nyfiken och otålig

Hade det så, det var dock inte lika rikligt som en vanlig mens, men jag trodde hela tiden att den skulle komma igång ordentligt. Hade oxå mensvärk, men det visade sig att jag var gravid.

• madde18

nyfiken och otålig: när plussade du efter den "bruna mensen"??hade nämligen d så förra månaden men har fortfarand einte plussat men har mensvärk då o då o även illamående några gånger om dagen o kissar oftare...

• JaMA08

Tack för era inlägg, tanken att man kan vara gravid har förekommit mig men på nåt sätt tror jag inte det. Vi ska på besök 1 i utredning på onsdag och gör ett ulj så då kan de ju se om det varit nåt eller inte. Bara ta nya tag och hoppas att utredning kan hjälpa oss i kampen mot ett pluss... Mvh

• JaMA08

Ingen mer som haft brun mens?? Har du plussat då eller inte?

• Sköna Emma

Jag har haft brun-mens flera gånger, har alltid trott att det inte varit något farligt utan att det har varit något med blodet att göra! Ärch inte vet jag.
    har aldrig haft tanken om att det varit en graviditet över det?
    Nu vill jag också vet a vad det beror på!

• PCO20

Det har väl alla ibland?! :S

• nyfiken och otålig
    madde18 skrev 2009-04-18 12:01:48 följande:
    nyfiken och otålig: när plussade du efter den "bruna mensen"??hade nämligen d så förra månaden men har fortfarand einte plussat men har mensvärk då o då o även illamående några gånger om dagen o kissar oftare...
    Få se nu....jag plussade direkt efter den, kanske att den höll på liiite svagt efter + et, minns inte så noga, men det var i varje fall i samma veva.
  • Emekal

Ni som har dessa bruna flytningar, hur länge har ni dom ??

Svar på tråden Brun mens, vad är detta??