• Mötley Crüe

Hur ung.....

....är yngsta föräldern här på familjeliv?
    vore kul att veta

• Svar på tråden Hur ung.....
  • A piece of stardust

Min syster är medlem här och var 14 år när hon blev mamma. Men hon är äldre idag.

• A piece of stardust
    Limpelina skrev 2009-04-17 15:32:24 följande:
    Det är hyfsat ungt :)
    Japp, tillsammans med pappan som var ännu yngre var dom de yngsta föräldrarna i norden. Då i alla fall, allt går ju neråt i åldrarna :P
  • Mötley Crüe

ja det gör ju det. Men det gick bra å så? åldern har inte speciellt stor betydelse, det som spelar roll är hur mogen man är.
    Har sett ett par riktiga skrämmande här på fl.

• A piece of stardust
    Limpelina skrev 2009-04-17 15:36:10 följande:
    ja det gör ju det. Men det gick bra å så? åldern har inte speciellt stor betydelse, det som spelar roll är hur mogen man är. Har sett ett par riktiga skrämmande här på fl.
    Det har gått jättebra, åtminstone för mamma och barn. Hon gick klart högstadiet och gymnasiet samtidigt som sina vänner, flyttade hemifrån när barnet var 1 år och har idag jobb och jag har ett underbart syskonbarn .

Jo visst har man sett en del skrämmande exempel!
  • Sazee

A piece of stardust skrev 2009-04-17 15:42:25 följande:

Det har gått jättebra, åtminstone för mamma och barn. Hon gick klart högstadiet och gymnasiet samtidigt som sina vänner, flyttade hemifrån när barnet var 1 år och har idag jobb och jag har ett underbart syskonbarn . Jo visst har man sett en del skrämmande exempel!
    Underbart att höra att de har klarat av allt! :)
    jag vet ju själv vad man får höra som ung gravid. :/
  • A piece of stardust
    Sazee skrev 2009-04-17 15:49:52 följande:
    A piece of stardust skrev 2009-04-17 15:42:25 följande:
    Underbart att höra att de har klarat av allt! :) jag vet ju själv vad man får höra som ung gravid. :/
    Åhå ja. Nog fick min syster sin beskärda del av folks åsikter också! :P Men hon brydde sig inte särskilt, sen upptäckte hon att hon var gravid i 5:e månaden, så vad sjutton skulle hon göra? Det ihop med att dom använde skydd. Människor är bara allmänt korkade ibland. Dom med åsikter som _måste_ vädras alltså.
  • Sazee

A piece of stardust skrev 2009-04-17 16:11:33 följande:

Åhå ja. Nog fick min syster sin beskärda del av folks åsikter också! :P Men hon brydde sig inte särskilt, sen upptäckte hon att hon var gravid i 5:e månaden, så vad sjutton skulle hon göra? Det ihop med att dom använde skydd. Människor är bara allmänt korkade ibland. Dom med åsikter som _måste_ vädras alltså.
    Ja, herregud jag. Hoppas att de mådde bättre efter att ha droppar onödiga komentarer för inte hjälper de mig inte. :)
Svar på tråden Hur ung.....