• Anonym

Någon som förfalskat sina betyg?

Anonym skrev 2009-04-16 20:12:23 följande:
    Mailade ett desperat mail nu. Är så rädd att jag sitter och skakar. Klarar inte av poliser och vill inte ha en prick. Herregud vad jag är patetisk...
    Men hur förfalskade du dom? Satte du högre betyg på dina betyg eller satte du ditt namn på nån annans?
  • Anonym

Satte högre betyg på alla, och fyllde ut...

• Anonym

Vad tror ni händer nu?

• Anonym
    fruis skrev 2009-04-16 20:16:44 följande:
    Nej, de har inte tillgång till gymnasiebetyg som är utgivna före ett visst årtal, vilket det är kommer jag inte ihåg. Mina betyg från 94 t.ex. finns inte med utan måste skickas in manuellt första gången jag söker.
    Ok, bra att veta

Nejdå... Men ring och försök få tillbaka dom!
  • Anonym
    Pysse skrev 2009-04-16 19:51:33 följande:
    Ring imorgon och dra tillbaka din ansökan - säg att du har skickat fel betyg -säg att du på skoj hade försökt förbättra dem för att skryta för din kille - men nu råkade du skicka det förbättrade istället. Vet inte om det hjälper - men om du redan nu försöker ta tillbaka dem, kanske det inte är förfalskning eller vad det kan vara
    det är ju väldigt smart att säga. det kan hon bli anmäld för.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-04-16 20:12:29 följande:
    Ok. Ja DOM upptäcker garanterat att dom är falska! Men har inte dom tillgång till allas betyg elektroniskt oxå?
    nej, de har inte alla betyg elektroniskt.
  • Anonym

Hoppas verkligen att du åker fast, vore alldeles underbart. Är man så jävla korkad att man inte kommer in på den utbildning man vill genom att man plugga sig till det så förtjänar man inget annat. Kanske man ska kontakta VHS och meddela att de ska kolla extra noga både detta år på ansökningar inom landet och tydligen även för fem år sedan. Lata människor. Lägg er energi på att plugga istället för att göra förfalskningar.

• Anonym
    Pansarhamster skrev 2009-04-17 17:27:41 följande:
    Tjosan, patetiskt att lägga sig i va?
    Då jag själv läst en lång utbildning och jobbat jävligt hårt för att vara där jag är idag så blir jag riktigt förbannad på dessa idioter som tar upp plats på en utbildning de inte förtjänar och därigenom förstör för de som på ett ärligt sätt borde kommit in.
    Så NEJ jag tycker inte att det är patetiskt att lägga sig i. Det är däremot patetiskt att förfalska betyg.
Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?