• Staketpiss

Någon som förfalskat sina betyg?

Anonym skrev 2009-04-16 19:47:13 följande:
    Vad gjorde ni med betygen och hur gick det? Har skickat in falska betyg till vhs och inser direkt nu att det inte kommer att gå...är så himla dum i huvudet och gråter för att polisen kommer att ta mig. Har en 2 åring hemma. Vad fan ska jag göra?
    Dont do the crime if you cant do the time.

Hoppas dom sätter dit dig.
  • Staketpiss

Dom som hävdar att systemet är blaj är väl oftast dom som var mediokra i skolan eller helt enkelt för dåliga.

• Staketpiss
    MatsAtari skrev 2009-04-18 22:26:16 följande:
    Har För dåliga på vad??? Den praktiska nyttan man har av det man läser i skolan är ju i det närmaste obefintlig. I skolan ska man sitta och läsa alla möjliga avancerade och konstiga ämnen, sen får man fan inte ens jobb på konsum när man har gått ut. Derivator har jag ingen aning om varför vi ödslade tid på. Tyska läste jag i 3år och pratade det en gång under en utlandsresa.
    hahahahaha. Snacka om att inte hänga med på lektionerna om på vad skolan gick ut på. "Avancerade och konstiga ämnen"? Vad?
  • Staketpiss

Så Matsatari du är således en kille som saknar utbildning för du för för missade chansen till utbildning i skolan och sedan inte orkar ta tag i det i vuxen ålder. Och till följd får du inga jobb. Du "jobbar" alltså åt dig själv med att investera ditt socialbidrag i pokersiter eller likande.

Och sen har du mage att anklaga systemet, för att du inte orkade igenom skolan.

Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?