![Anonym](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Fy fan.. Kusiner.. Markanden är full av killar...Anonym skrev 2009-05-17 21:45:06 följande:har knullat 2 av mina kusiner
-
Anonym (lust) skrev 2009-05-18 09:32:30 följande:
Den kan ju utökas. :)Ni platsar bättre på motesplatsen.se eller match.com . Åter till ämnet.. Stor i orden liten på jorden.. -
blivit påsatt av en bartender i en städskrubb utan dörr på en krog
Sjukt dåligt sex... men men men man lär sig av sina misstag -
ja, sen har man ju sugit av pv i bilen under körning "såklart"Anonym skrev 2009-05-18 18:18:19 följande:blivit påsatt av en bartender i en städskrubb utan dörr på en krog Sjukt dåligt sex... men men men man lär sig av sina misstag
fast det tycker inte jag går in under "slampigt"
-
Hade sex med en kille..... han somnade.... Gick då ner för trappan och gick in i hans brorsas rum... hade då sex med brorsan också.... kletig och dan efter första rundan... två satser i mig på samma gång alltså... från två killar.. som var brorsor... He he.. SLAMPA!
-
Känner mig ganska lugn när jag läser vad vissa av er skrivit men det värsta jag gjort är nog att jag drog med mig en kille hem efter en krognatt, när han var klar skickade jag hem honom eftersom ett annat ragg väntade utanför (dock inte synlig). Släppte klart in honom med.. ;)
-
Min kille är också en sån.. Genomsnäll och lugn kille. Men jag anade att han var lite kinky. Han pratade lite om att få binda fast mig. Där låg jag i hans säng. Med handklovar som satt fast i hans sänggavel.
Han slickade mig, pullade, taffsade och retade riktigt upp mig.
Det bästa var när jag var så nära och han tvärslutade. Sen började han andas tungt så att jag fick känna andetagen mot min fitta.
Precis efter han satte på mig handklovarna så munknullade han mig.
Det är så upphetsande med hans stön. Och man märkte på honom att han gick igång på tanken att han kunde göra vad han ville med mig..
när han hade utnyttjat och knullat mig länge och jag märkte hur nära han var så bad jag honom att spruta i mig. Han tittade på mig och sa bara "nej". Han drog ut den och sprutade ner mig med den enorma satsen han hade.
Det var så fruktansvärt sexigt. -
blivit knullad av 7 killar på ett biljardbord i skottland:)
-
Legat med min bästa väns pojkvän..
-
Få se nu...
Haft på mig kjol, gränslat och ridit mitt ex i både en biosalong och en buss. Folk fanns på båda ställena men det var nog bara i bussen som nån misstänkte vad vi höll på med. Vi hade dessutom sex på utkanten av en strand under högsäsongen med folk ett 20-tal meter bort.
Följde med en kille hem från krogen en natt, han var kass i sängen så när han var klar så ringde jag mitt dåvarande KK, bad honom hämta mig och hade grymt sex med honom också samma natt.
Blivit pullad och runkat av en kille jag just träffat i folkhavet på en festival när Hammerfall hade konsert. Han började dock fingra lite innanför mina trosor i pariserhjulet alldeles innan konserten där vi satt med tre av hans kompisar.
Började gnida min rumpa mot en kompis kompis jag aldrig tidigare träffat när han stod bakom mig i baren och väntade på att få beställa. Vi lämnade snabbt stället och hade först sex på en bänk i en av stadens parker och lite senare på vägen hem hade vi sex mot en förrådsbyggnad på en skolgård.
Var på en releasefest för en musikers nya skiva där alla var minst 15år äldre än mig. Hittade dock en kille som var i min ålder, vi utbytte lite blickar ett tag och sen sa jag åt honom att jag skulle gå på toa nere i källaren ;) Han följde efter mig, tryckte in mig på toa och tog mig hårt bakifrån, sen gick vi ut, han bjöd på en öl och sen sågs vi aldrig igen.
Slampigt? -
Anonym (Slampa) skrev 2009-05-20 14:11:28 följande:
Härligt, men slampigare kan du vara!Klart jag kan! Men min nuvarande sambo är inte mycket för sånt därDet tog tid innan jag fick honom att slita mig i håret och smiska mig...
-
Jag hade bokat date med en kille, vi visste båda att det handlade om sex. När vi träffades hemma hos honom kom två av hans kompisar dit också. Det slutade med att vi hade sex allihop.....
-
glömde en sak, tilläggas ska att jag inte vet vad kompisarna hette ens. Det var riktigt hett.Anonym skrev 2009-05-20 14:27:47 följande:Jag hade bokat date med en kille, vi visste båda att det handlade om sex. När vi träffades hemma hos honom kom två av hans kompisar dit också. Det slutade med att vi hade sex allihop.....
-
Kom på några till!Anonym skrev 2009-05-20 13:30:05 följande:Få se nu... Haft på mig kjol, gränslat och ridit mitt ex i både en biosalong och en buss. Folk fanns på båda ställena men det var nog bara i bussen som nån misstänkte vad vi höll på med. Vi hade dessutom sex på utkanten av en strand under högsäsongen med folk ett 20-tal meter bort.Följde med en kille hem från krogen en natt, han var kass i sängen så när han var klar så ringde jag mitt dåvarande KK, bad honom hämta mig och hade grymt sex med honom också samma natt.Blivit pullad och runkat av en kille jag just träffat i folkhavet på en festival när Hammerfall hade konsert. Han började dock fingra lite innanför mina trosor i pariserhjulet alldeles innan konserten där vi satt med tre av hans kompisar.Började gnida min rumpa mot en kompis kompis jag aldrig tidigare träffat när han stod bakom mig i baren och väntade på att få beställa. Vi lämnade snabbt stället och hade först sex på en bänk i en av stadens parker och lite senare på vägen hem hade vi sex mot en förrådsbyggnad på en skolgård.Var på en releasefest för en musikers nya skiva där alla var minst 15år äldre än mig. Hittade dock en kille som var i min ålder, vi utbytte lite blickar ett tag och sen sa jag åt honom att jag skulle gå på toa nere i källaren ;) Han följde efter mig, tryckte in mig på toa och tog mig hårt bakifrån, sen gick vi ut, han bjöd på en öl och sen sågs vi aldrig igen. Slampigt?
Har haft sex på en balkong på tredje våningen. Jag stod mot balkongräcket och en tonårspojke som passerade stannade och tittade på ett tag... Han fick nog nått bra att runka till den kvällen ;)
En sommar för många år sen så hade jag sex med nästan alla min storebrors komisar under sommaren. Handlade om kanske 6-8st av hans närmaste vänner. 3st av dessa var under samma helg. Än idag tror jag inte att han vet om det. -
Knullade två olika killar under en eftermiddag medan min dåvarande pojkvän var i USA. Först ett besök av den ena killen, ett par timmar senare av den andre.
Har haft trekant med två bröder, nice... -
Jag har fått se korten din lilla slampa, storebror vet alltid.Anonym skrev 2009-05-21 14:23:34 följande:Kom på några till! Har haft sex på en balkong på tredje våningen. Jag stod mot balkongräcket och en tonårspojke som passerade stannade och tittade på ett tag... Han fick nog nått bra att runka till den kvällen ;) En sommar för många år sen så hade jag sex med nästan alla min storebrors komisar under sommaren. Handlade om kanske 6-8st av hans närmaste vänner. 3st av dessa var under samma helg. Än idag tror jag inte att han vet om det.
-
Slampigaste måste ha varit att suga av min kk i min och min sambos säng. Kort därefter blev min sambo mitt ex och min kk min kille.
-
Varför göra slut innan ni hittat nått bättre? Så jävla typiskt tjejer.Anonym skrev 2009-06-03 23:03:13 följande:Slampigaste måste ha varit att suga av min kk i min och min sambos säng. Kort därefter blev min sambo mitt ex och min kk min kille.
-
Nej, dom försöker i möjligaste mån behålla båda.Anna Paulita skrev 2009-06-04 10:10:08 följande:För så skulle aldrig en kille göra?
-
Svar på 255-256: Jamen jag hade ju hittat nåt bättre. Är numer gift med mitt kk.Anonym skrev 2009-06-04 09:04:39 följande:Varför göra slut innan ni hittat nått bättre? Så jävla typiskt tjejer.
Det sämsta med hela grejen var just att jag INTE gjorde slut innan jag påbörjade det nya, inte så schyst mot sambon precis.