Inlägg från: Anonym (Anonymisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonymisk)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Inget alls. Är ingen slampa. Löjligt uttryck förövrigt.

• Anonym (Anonymisk)

Aldrig gjort något slampigt eftersom jag inte är någon slampa. 

• Anonym (Anonymisk)
    Anonym (anala erövraren) skrev 2024-01-15 19:30:08 följande:

Har just nu sex med tre gifta kvinnor som jag har hemliga bdsm-relationer med deras män inte har en aning om. Under våra hemliga möten tar jag alla dom här kvinnorna analt vilket deras deras män inte får göra, jag har förbjudit dom från att låta deras män göra något analt. Deras tighta små rövhål är MINA. Deras män har gnällt till mig om att dom inte får mer analsex vilket få mig småflina och tänka på hur skönt det ska bli att knulla deras fru i röven ännu en gång.

Dom här paren känner alla varandra men endast kvinnorna vet om vad vi sysslar med.

Jag är deras master och dom mina kåta små analslynor. En dag tog jag alla tre i röven på samma dag.

Rent trams. Vem tror du att du lurar?

Gör inte slampiga saker. Är ingen slampa och kommer aldrig att bli.
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2024-01-18 20:21:39 följande:
    Det går utför.... Läkarlinjen och skriver så dålig svenska. Men knulla verkar du kunna.
    Tror du på allvar att det är en kvinna som skrivit det där inlägget? Snarare ett manstroll som låtsas och använder tråden som sitt eget personliga runkmaterial. 
  • Anonym (Anonymisk)
    Hurliggerdettill skrev 2024-04-09 20:00:49 följande:

någon mer som har gjort något slampigt / omoraliskt?

Nej 
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-04-19 19:16:34 följande:
    Det låter som hittepå men är det med verkligheten överensstämmande så kvalar du definitivt in på trådens namn. 
    Man blir ju nyfiken på det du gjort som är snäppet under det nu nyss berättat om...
    Självklart är det påhittat. Precis som majoriteten av trådens historier. Av män som utger sig för att vara kvinnor dessutom. Så genomskinligt.
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (W) skrev 2024-05-06 20:05:19 följande:
    Intressant att du ignorerar kvinnorna som låtsas vara män.
    Ja, jag ignorerar dem eftersom de inte finns härinne.
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (Syndare) skrev 2024-06-23 02:41:34 följande:
    Hm svårt att säga exakt men det låter kanske som att det är fler än vad det faktiskt varit. Jag skulle uppskatta det till kanske 1/3, kanske lite mindre än så t o m.

Men större antalet har kommit på senare tid, ärligt talat har det blivit lättare med tiden, som att tjejer är mer öppna för analsex nu än nånsin tidigare. Flertalet har definitivt varit något yngre tjejer. Äldre tjejer har ofta varit mer skeptiska. 
    Riktigt roligt hur uppenbart det är att du bara hittar på. Ja, oj, vilken macho "syndare" du är, hahaha! Mer en liten pojke som sitter i mammas källare och runkar till dina egna önskedrömmar Drömmer

Slampor ägnar sig åt trashiga sexbeteenden. Resten av oss har något som kallas självrespekt.
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (Syndare) skrev 2024-06-23 03:10:43 följande:
    Men va? Sinnes vilka reaktioner vissa kan ha. 
    Ja, det är väl en rätt normal reaktion på dina narcissistiska sagoberättelser.
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 03:26:14 följande:

Höll på att glömma också;Jag har provat dubbel anal.

Säkert Drömmer
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 03:37:12 följande:
    Du menar Annika Norlin? Hon som "var" bandet Säkert?
    Det tror jag inte. Hon verkar vara en sk good girl.
    De flesta tjejer är good girls. Ännu fler män är det. Iallafall i praktiken eftersom de flesta av er bara kan drömma om ett rikt sexliv.

Alternativet är väl att skryta på nätet om sexäventyr som bara skett i er egen fantasi. Haha!
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 03:46:46 följande:
    Frågan var om du menade Annika Norlin. Den var ju inte på något sätt svårt formulerad.

Själv har jag kört dubbel anal jo. Finns att beskåda på en gammal svensk p-film.
    Fast det var ju ingen seriös fråga utan bara larv och jag besvarar inte sånt.

Jaså, vilken påhittad film var detta då? 
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?