• Icapika

Vilken mobiloperatör?

Jag ska säga upp mitt mobilabbonemang och gå tillbaka till kontantkort som jag hade förut. Spara pengar...

Nu sitter jag och funderar på hos vilken operatör jag ska köpa kontantkort hos.
    Har suttit och tittat och jämfört Telia, Comviq, Vodafone och Djuice.

Vet bara hur Telia funkar... Så det skulle vara kul att få veta lite vad andra tycker om olika operatörer? Vill ju inte köpa grisen i säcken liksom. Så fram med åsikter tack! Åsikter om andra mobilopertörer är också välkomna förstås.

• Svar på tråden Vilken mobiloperatör?
  • Uet

har abonemang själv och ingen alls erfarenhet av kontantkort, men med comviq får man ju bonus iaf.
    Och har man comviq.net så ringer man ju ganska billigt också vad jag har förstått.

Vet ju dock inte vad dom andra har för priser....men men...

• Gladiator

Varför inte teste 3?

Jag har 3-fri60 abonnemang.

Gå in på www.tre.se och kolla deras erbjudanden!!! MYCKET BILLIGT!

• Gladiator

varför blir det blått efter man skrivit en länk?

• Jennaz

Comviq har ju däremot ganska dålig täckning! Många ställen som inte går att ringa från om man inte bor i större städer!

• Madeluttan

Gladiator, vad tycker du om tre?
    Vi har beställt varsin sån mobil jag och min man, då ringer vi ju gratis till varandra, det tycler jag är toppen, han tog fri 60, och jag tog kontantkort, och även med kontantkort så kan man ringa gratis till andra mobilanät inom en viss tid, tycker att det låter bra.

• annca

Jag har rätt bra erfarenhet av Comviqs täckning. Funkar myckat bätre än tex Europolitan gjorde. Och då även i källare och mitt ute i skogen.

• Gladiator

Madeluttan---->
    Jag tycker tre är bra. Det är himla roliga mobiler med videosamtal, m.m.

Men... bor man inte i en storstad så är det väldiga problem med teckningen. Det är ett stort minus

• narie24

Hejsan hoppsan!

Jah och min sambo, plus flera bekanta, har tre telefoner. Och jag säger bara såhär; så fort bindningstiden går ut så ska jag säga upp det!!
    Det har varit värdelöst. Jo det är jätte bra att kunna ringa till andra som har tre hur mkt som helst. Men sen när det roliga över det och att man kan foto o filma j´har lagt sig då börjar man märka alla felen. Mitt i ett samtal bryts det, mottagningen är urusel, ibland när folk ringer kommer de till telefonsvararen fast allt är på och funkar. När man efter att ha haft ett fem minuter långt samtal och det har brytits typ fem gånger då blir man läss!! Och jag har klagat hos tre men de gör ingenting.

Så tänk efter innan, om det är värt det. Nej jag ska skaffa comviq.net kontant kort till sommaren!!

Kram!!

Svar på tråden Vilken mobiloperatör?