• linn78

sjukhus dieten!!!!

princess85: Hur mycket gick du ner totalt?

• linn78

jag hade gått ner 2,4 kg efter 3 dagar och är på sista dagen idag. Ska och väga mej imorgon om jag hinner (har ingen våg hemma) annars på tisdag. Jag har följt "matschemat" som det är skrivet, dock har jag inte varit så bra på att äta mycket soppa och så dricker jag väldigt dåligt med vatten så jag tvivlar på att jag har gått ner mer än 4 kg. Men jag tycker att det är bra ändå så jag fortsätter 1 vecka till direkt. Det är ju inte direkt jobbigt, jag får ju äta mej mätt

• linn78

trollens: går jag ner 8 kg är jag nöjd och glad men gärna 10kg. Jag har ingen självdiciplin alls så sambon har lovat mej en semester-resa som motivation efter 8 kg, vilket gör mej lite mer taggad. Han tycker dock att jag är fin som jag är just nu men vill väl slippa mitt kilo-tjat

• linn78

-3,4 kg stannade min våg på efter en vecka. Verkligen helt ok, jag har varit dålig på att äta soppan och dricka vatten men följt matschemat så jag fortsätter en vecka till.

• linn78

Jag gjorde dieten och gick ner 3,4 kg. Jag har bara gått upp 0,5 kg sen jag slutade och det är 3,5 veckor sen nu och det tycker jag är bra, jag har ätit ganska dålig mat speciellt sista veckan så nu kör jag en ny vecka med dieten fast jag kommer att prova den som någon la in i ett inlägg här för någon dag sen, nästan samma fast jag lär fisa en massa av denna soppan, en massa lök och vitkål Uppdaterar min vikt om en vecka!

Svar på tråden sjukhus dieten!!!!