sjukhus dieten!!!!
herregud vad inspirerande! Blir jätte sugen på att testa.
Har ni som gått ner haft mycke övervikt? eller var ni normalviktiga när ni börja?
herregud vad inspirerande! Blir jätte sugen på att testa.
Har ni som gått ner haft mycke övervikt? eller var ni normalviktiga när ni börja?
Jag ska köra från och me nästa lördag. Är jääätte sugen på att börja imon, men eftersom jag bor utomlands och min familj kom ner för att hälsa på idag och stannar en vecka så blir de mycke restauranger och då e de ju lite tråkigt att köra denna dieten just precis nu. Så får vänta en vecka till.
Är de någon som är innom ""normal viktig" (bmi messigt) som har gått ner på denna dieten oxå?
Börjar med dieten idag. Inte testat soppan än för jag har precis vaknat. Men min pojkvän gjorde den och smakade i morse och sa att den var jätte go.
Start vikten ligger på 68,4 så ska uppdatera hur de går för mej =)
tror inte jag kommer klara detta... Mår illa bara av att vara nära min pojkvän som lagade soppan pga lukten =P Fick iaf i mej en tallrik. Men om de inte går får jag väl köra på "vanlig" bantning. Men isf uppdaterar jag om hur de går för min pojkvän iaf.
-1,1 for min pojkvan efter forsta dagen
Önskar att jag inte var så jävla kräsen, jag KAN helt enkelt inte få i mej soppan... Dietar på "vanligt" vis och har gått ner 0,5 sen i söndags. Pojkvännen är inne på tredje dan av sjukhusdieten och har gått ner 2,7
De är flera som kört, som har skrivit resultat i tråden. Min pojkvän körde förra veckan, med endel fusk och slarv i slutet och gick ner 4,5