Inlägg från: annaoedvin |Visa alla inlägg
  • annaoedvin

sjukhus dieten!!!!

Är sugen på att testa detta.. MEN jag har testat de flesta metoder (som så många andra), gått ner i vikt, för att sedan lägga på mig allt plus lite till när jag slutat. Är detnågon i tråden som testat och klarat av att hålla vikten efteråt? Vill inte göra om samma misstag igen...

• annaoedvin

J girl skrev 2009-04-23 19:26:42 följande:

Ingen som testar en diet och sen efter att ha gått ner det man önskat fortsätter äta precis som man gjorde innan kommer att behålla den önskade vikten. En diet(som jag förstått det) är ju till just för att nå sitt mål. Sen blir det ju en ändring av sin livsstil efter avslutad diet. just för att behålla den vikt man har... eller??? (hoppas ni förstod mitt virrvarr )
    Jo men det förstår ju jag med, men hur mycket måste man förändra för att behålla den nya vikten. Räcker det med tallriksmodellen är ju jag nöjd..
  • annaoedvin

Är det bara jag som har problem med väderspänningar =) ??

• annaoedvin

Har lust att göra ett ordentligt försök med soppan men mitt problem är att jag äter lunch med mina elever varje dag.. Inför barn vill jag visa på en sund kosthållning efter tallriksmetoden. Hur tusan ska jag bära mig åt? Vill ju va fin till skolavslutningen om 2,5 vecka...

Svar på tråden sjukhus dieten!!!!