sjukhus dieten!!!!
En helt galen diet. Ät vettigt och motionera istället för att rycka efter halmstrån.
En helt galen diet. Ät vettigt och motionera istället för att rycka efter halmstrån.
Självklart får man testa, men hoppas inte på för mycket är väl det jag vill ha sagt och egentligen borde jag väl kanske ha skrivit det också. Felet majoriteten av överviktiga gör är att tro att det finns genvägar och enkla sätt till drömkroppen. Det finns det inte. Så länge man inbillar sig att det finns enkla sätt att bli och förbli smal så kommer man att misslyckas. Det lustiga är att det rätta sättet är det enkla sättet, är dig mätt av nyttig mat och motionera så kommer övervikten att försvinna.
M Y L F skrev 2009-04-16 14:49:39 följande:
Men hur ska du klara dig när du gått ner önskade kilon, om du tycker att det enklaste är att bara äta en rätt? Och nyttig soppa? Glutamat och nudlar, det är kemikalier och snabba kolhydrater det, och det är inte nyttigt. För att kroppen ska fungera så behöver den en balanserad kost bestående av protein, fett och kolhydrater (långsamma som inte får blodsockret att åka bergochdalbana). Grönsaker är nyttigt, men du behöver fett och proteiner också och det inte bara ibland utan kontinuerligt, varje dag. Moprötter är nyttigt, men inte ett dugg hälsosamt om du _bara_ äter det. Det ör inte hälsosamt att utesluta viktiga och nyttiga födoämnen, inte ens i "bara" två veckor.
Du kan likna det vid hur man sköter en bil, det funkar inte att tanka en bil med vilket bränsle som helst, och du måste fylla på vatten och olja då och då för annars kommer den att paja.
Du får absolut prova sjukhusdieten, men det som gör mig bekymrad är att så många går på dessa panikdieter, och ni misshandlar era kropppar genom att tanka den med fel bränsle. Är du intresserad av att må bättre eller vill du bara bli smal till vilket pris som helst?