Hudflärp i anus
Låter som en gammal hederlig analflik bara? Hur vanligt som helst...
Googla analflik
Låter som en gammal hederlig analflik bara? Hur vanligt som helst...
Googla analflik
Kan man inte bara peta in den i bajan igen?
haha, visste inte att det fanns fler som hade det! har alltid känt mig ensam :P
och liiite pinsamt har det ju varit när man ska ha sex bakifrån t.ex, med någon ny person.. men det är bara att låtsas om att den inte finns och hoppas att de inte kommenterar :P
Nämen är jag helt ute och cyklar nu, men analflikar gör väl inte ont när man bajsar?
O m den gör ont så gissar jag väl mer på att det är en hemorojd, och för det finns det salva på apoteket som brukar lindra rätt bra.
Jag har haft min så länge jag kan minnas.. Sedan jag var barn.
Ja alltså jag som skrev det där med jag och min analflik, sorry att man skojar i tråden ts om du besväras men jag har en med och jag har insett att den är med mig i livet
Har opererat bort den jäveln en gång och ja den kom tillbaka , härliga tider Och så jävla ont jag fick när de satte sprutor i den med bedövning herregud vilken smärta. Ja du kan tänka dig jag skrek och darrade ja allt det var hemskt och intensivt inget jag rekommenderar. Sedan att bajsa efteråt, det gjorde så fruktansvärt ont i en vecka efteråt när det kom bajs mot såret herregud vilken smärta.
Så jag tycker att du ska se den som din vän som hänger med dig under-livet
Det är supervanligt vad jag hört och läst men det är inte så ofta man snackar om ens rumpa direkt och om hur många hemorojder man har och hur stor hudflik man har osv.
Jag fick min trots att jag var smal, inte hade fött barn osv osv.
jag har haft sedan jag var väldigt liten en skinnflik eller knuta
den blöder ibland när jag gör det stora
jag har alltid skämts för denna sak och trodde att jag var ensam om detta knäpp man är jag är nu 35+ och det enda jag tänker på när jag är på gyn undersökning är att hoppas att de inte ser denna sak istället för att ta upp det med dem
jag har provat salvor men den är där den är
försökte med en tråd en gång när jag var mindre men försök att nå därbak alldels själv
min man vet naturligtvis om detta och jag kan skämmas fortfarande inför honom annars är jag inte en sådan där människa som bryr mig så värst mkt över att skämmas men den där saken får mig att göra det trots att det inte är så många som vet om den då den inte syns offentligt
hur ska man få bort denna och vad är det för något tro?