• Anonym

Hudflärp i anus

Låter som en gammal hederlig analflik bara? Hur vanligt som helst...

Googla analflik

• Anonym
    Anonym (samma här.) skrev 2009-04-03 18:28:05 följande:
    jag har också en sån. fast väldigt liten. tycker med att det är lite pinsamt men jag har aldrig haft några besvär eller så. det är helt enkelt en del av mig. min analflik
    Jag och min analflik- Oskiljaktiga for life
  • Anonym

Kan man inte bara peta in den i bajan igen?

• Anonym

haha, visste inte att det fanns fler som hade det! har alltid känt mig ensam :P
    och liiite pinsamt har det ju varit när man ska ha sex bakifrån t.ex, med någon ny person.. men det är bara att låtsas om att den inte finns och hoppas att de inte kommenterar :P

• Anonym

Nämen är jag helt ute och cyklar nu, men analflikar gör väl inte ont när man bajsar?

O m den gör ont så gissar jag väl mer på att det är en hemorojd, och för det finns det salva på apoteket som brukar lindra rätt bra.

• Anonym

Jag har haft min så länge jag kan minnas.. Sedan jag var barn.

• Anonym

Ja alltså jag som skrev det där med jag och min analflik, sorry att man skojar i tråden ts om du besväras men jag har en med och jag har insett att den är med mig i livet

Har opererat bort den jäveln en gång och ja den kom tillbaka , härliga tider Och så jävla ont jag fick när de satte sprutor i den med bedövning herregud vilken smärta. Ja du kan tänka dig jag skrek och darrade ja allt det var hemskt och intensivt inget jag rekommenderar. Sedan att bajsa efteråt, det gjorde så fruktansvärt ont i en vecka efteråt när det kom bajs mot såret herregud vilken smärta.

Så jag tycker att du ska se den som din vän som hänger med dig under-livet

Det är supervanligt vad jag hört och läst men det är inte så ofta man snackar om ens rumpa direkt och om hur många hemorojder man har och hur stor hudflik man har osv.

Jag fick min trots att jag var smal, inte hade fött barn osv osv.

• Anonym

jag har haft sedan jag var väldigt liten en skinnflik eller knuta
    den blöder ibland när jag gör det stora
    jag har alltid skämts för denna sak och trodde att jag var ensam om detta knäpp man är jag är nu 35+ och det enda jag tänker på när jag är på gyn undersökning är att hoppas att de inte ser denna sak istället för att ta upp det med dem
    jag har provat salvor men den är där den är
    försökte med en tråd en gång när jag var mindre men försök att nå därbak alldels själv {#lang_emotions_dreamer}
    min man vet naturligtvis om detta och jag kan skämmas fortfarande inför honom annars är jag inte en sådan där människa som bryr mig så värst mkt över att skämmas men den där saken får mig att göra det trots att det inte är så många som vet om den då den inte syns offentligt

hur ska man få bort denna och vad är det för något tro?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-04 09:19:22 följande:
    jag har haft sedan jag var väldigt liten en skinnflik eller knuta den blöder ibland när jag gör det storajag har alltid skämts för denna sak och trodde att jag var ensam om detta knäpp man är jag är nu 35+ och det enda jag tänker på när jag är på gyn undersökning är att hoppas att de inte ser denna sak istället för att ta upp det med demjag har provat salvor men den är där den ärförsökte med en tråd en gång när jag var mindre men försök att nå därbak alldels själv min man vet naturligtvis om detta och jag kan skämmas fortfarande inför honom annars är jag inte en sådan där människa som bryr mig så värst mkt över att skämmas men den där saken får mig att göra det trots att det inte är så många som vet om den då den inte syns offentligthur ska man få bort denna och vad är det för något tro?
    Ja som jag skrev har jag en likadan och tog bort den för några år sedan, de lokalbedövade med sprutor rakt på knutan fy fan smärta säger jag bara. Flera var det. Sedan skars den bort med skalpell och efter det så läkte den bra. MEN den kom tillbaka igen så det var inte värt smärtan eller bekymret.

Så farligt är det väl inte, rövhålet är inte så snyggt som det är så vem fan bryr sig om en liten hudflik?! =) Jag är utseendefixerad annars men en hudflik who cares Min sambo kan vara nöjd att han får ha sex med mig, för jag är fabulous Med eller utan analflik hihi.

Och jag menar ska vi jämföra med killarna? Håriga som fan Skulle han sagt något hade jag bett honom visa upp sitt rövhål så hade han nog vunnit kampen om fulast hihi.

Get over it säger jag bara, herregud bara lite extra hud det är allt. Väääldigt vanligt, skulle tippa på att var 3:e person har en sådan i mindre eller större utsträckningar. OCH nej i p-filmer har de säkert inga men de har ju opererat både det ena och andra, vanliga svenssons har det ofta
Svar på tråden Hudflärp i anus