• Pomea

Porr MED gravida?

Män! Kvinnor! Förklara för mig!

Jag har noterat att på "standard porrsidor" finns del hela kategorier med gravida. Jag kan verkligen inte fatta detta. Visst, det finns dem som gillar bajssex, förnedringssex, matsex, djursex, analsex, heterosex, romantiksex etc. En del gillar man, en del gillar man inte. Men jag blev så förvånad!

Jag kan förstå att en man kan vara attraherad av SIN kvinna om hon är gravid(jag kan förstå om han inte är det också) men att bara kolla på slumpmässiga kvinnor som har sex och är gravida, vad är grejen med detta? Är det inte lite tabu? Är inte graviditeten något ganska privat i vårt västerlänska samhälle?

Ni som tänder på det -kan ni inte förklara? Jag kan verkligen inte relatera!

• Svar på tråden Porr MED gravida?
  • Pomea

Anonym (va??) skrev 2009-04-02 18:46:13 följande:

jag har inte nåt emot porr eller kvinnorna i filmerna, men jag tycker inte gravida kvinnor passar i porr, tycker att dom då kan ta ledigt i 9 månader och sen börja igen.Skulle bli vansinnig om min kille satt o runkade åt det. och äcklad om inte annat.
    Men i andra yrken så jobbar de flesta till 7-8 månaden ju?
  • Anonym

Varför denna moralisering över vad man får och inte får göra när man är gravid? Varför är det mer eller mindre OK att ha sex på film när man är gravid eller inte? Ska man sluta så fort man blivit befruktad, eller är det när magen börjar synas? Var går isåfall gränsen för vad som är OK?

Många av er diskuterar ju snarare kvinnornas moral än själva fenomenet, TS frågade ju vad det är som gör att folk tänder på gravidporr.

Min egen erfarenhet sträcker sig så långt att jag blev tillsammans med en annan man är barnets far under graviditeten. Han blev kär i mig och tänd på mig och vi hade sex fastän jag var höggravid med någon annans barn. Är det inte heller OK? Han var lite fascinerad av att han tände på någon som var gravid, och provade att titta på gravidporr bara för att testa, men det intresserade honom inte alls. Så kan det vara.

• ajnas

Anonym (li) skrev 2009-04-02 10:41:57 följande:

Anonym (va??) skrev 2009-04-02 10:25:36 följande: Jag menar inte att ALLA människor gillar ALL porr. Men på en "normal" porrisda tycker jag inte att man kan generalisera för vad som är "ok" och inte. Djurporr osv är ju olagligt och däför utgår jag inte från att det är "normalt". Men gravidporr är en genre precis som andra..
    Djurporr är inte olagligt i Sverige. Inte sex med djur heller.
  • Anonym (li)
    ajnas skrev 2009-04-02 22:21:28 följande:
    Djurporr är inte olagligt i Sverige. Inte sex med djur heller.
    Ah, well. Nej inte olagligt kanske.. men jag tror alla fattade min poäng. Toalettporr då, eller liknande. Något som inte finns på varje "vanlig" porrsida på nätet.
  • Anonym (li)
    Anonym skrev 2009-04-02 22:20:42 följande:
    Varför denna moralisering över vad man får och inte får göra när man är gravid? Varför är det mer eller mindre OK att ha sex på film när man är gravid eller inte? Ska man sluta så fort man blivit befruktad, eller är det när magen börjar synas? Var går isåfall gränsen för vad som är OK? Många av er diskuterar ju snarare kvinnornas moral än själva fenomenet, TS frågade ju vad det är som gör att folk tänder på gravidporr. Min egen erfarenhet sträcker sig så långt att jag blev tillsammans med en annan man är barnets far under graviditeten. Han blev kär i mig och tänd på mig och vi hade sex fastän jag var höggravid med någon annans barn. Är det inte heller OK? Han var lite fascinerad av att han tände på någon som var gravid, och provade att titta på gravidporr bara för att testa, men det intresserade honom inte alls. Så kan det vara.
    Kvinnor älskar att diskutera andra kvinnors moral ;) det är ett sätt att sätta sig över andra ladies och deras beslut och upphöja sin egen moral och sina åsikter så att man kan känna sig duktig. Det behovet är uppenbarligen så starkt att det tar över, även när tråden inte ens har kvinnlig moral som ämne...

Cool med killen där, man ska följa sitt hjärta.

Jag har en kompis vars kille verkligen är superhet på gravida tjejer, han tycker att det är det snyggaste och läckraste som finns, det bara farcinerar honom helt enkelt. Kan tänka mig att han skulle digga gravidporr (har inte frågat dock), och han är inget freak utan en kärleksfull familjefar som gillar gravida och sex..
  • Anonym (kille)

Jag tycker om att se gravida kvinnor, tänker att hon haft oskyddade samlag där mannen haft utlösningar. Fantiserar ibland att hon har legat på rygg med särade ben och knullat i missionärställning. Jag vet inte om jag tänder på gravidpoor jag tror inte det, har aldrig testat. Däremot tänder jag på när jag såg en film där man satte in en kamera i vaginan på kvinnan och man såg kuken fara in och ut och slutligen när sperman sprutade. mer sådana filmer där utlösningen filmas inuti kvinnan.

• ChristiansFru

tycker detta med att jämföra gravida i porr med annat sjukt porr som tex djurporr och andra perversiteter är HELT FEL!!!!!! en gravid kvinna är vacker o jag förstår att män tänder på det då det ligger djupt i mannens psyke att bli attraherad av fertila kvinnor. en gravid kvinna betyder hälsa, fertilitet och moderskap vilket naturligt borde tända ALLA män. vår ras ska ju fortplata sig elelr hur?? blir upprörd då folk tycker sån porr är äcklig, herregud, det finns väl mycket värre o sjuka porr grejer? som djursex, barn, kiss o bajs och våld!!!

Gravida har väl lika stor rätt att bli åtrådda som icke gravida. barnet tar ingen skada och om man njuter av det så varför inte?
    det är ju det mest naturliga för en man att tända på en fertil kvinna. eller???

• babygirlie08

Jag kände mig otroligt sexig som gravid! Det tyckte dessutom den älskare jag träffade när jag var det.. :) Det finns ju inget vackrare och sexigare än en gravid kvinna. Det är ju bara att titta på en av de som skrivit ett inlägg här och se hur otroligt vacker och kvinnlig hon var som gravid

• Anonym (gravid)

Jag är gravid själv och tänder på andra gravida men mest på sensuella bilder, naket men inte direkt porr. Skulle dock gärna läsa porrnoveller med gravida men det finns knappt verkar det som. Jag är hetero men tänder på tjejer även i vanliga fall, har dock aldrig varit med en tjej IRL och vet inte om jag skulle vilja det heller. Gillar mest att läsa om det. Blev lite OT där...

Är jag den enda TJEJ som tänder på gravida tjejer? Har märkt det nu sen jag blev gravid och tror att det kommer gå över när jag själv inte är gravid längre.

Svar på tråden Porr MED gravida?