Anonym skrev 2009-04-02 22:20:42 följande:
Varför denna moralisering över vad man får och inte får göra när man är gravid? Varför är det mer eller mindre OK att ha sex på film när man är gravid eller inte? Ska man sluta så fort man blivit befruktad, eller är det när magen börjar synas? Var går isåfall gränsen för vad som är OK? Många av er diskuterar ju snarare kvinnornas moral än själva fenomenet, TS frågade ju vad det är som gör att folk tänder på gravidporr. Min egen erfarenhet sträcker sig så långt att jag blev tillsammans med en annan man är barnets far under graviditeten. Han blev kär i mig och tänd på mig och vi hade sex fastän jag var höggravid med någon annans barn. Är det inte heller OK? Han var lite fascinerad av att han tände på någon som var gravid, och provade att titta på gravidporr bara för att testa, men det intresserade honom inte alls. Så kan det vara.
Kvinnor älskar att diskutera andra kvinnors moral ;) det är ett sätt att sätta sig över andra ladies och deras beslut och upphöja sin egen moral och sina åsikter så att man kan känna sig duktig. Det behovet är uppenbarligen så starkt att det tar över, även när tråden inte ens har kvinnlig moral som ämne...
Cool med killen där, man ska följa sitt hjärta.
Jag har en kompis vars kille verkligen är superhet på gravida tjejer, han tycker att det är det snyggaste och läckraste som finns, det bara farcinerar honom helt enkelt. Kan tänka mig att han skulle digga gravidporr (har inte frågat dock), och han är inget freak utan en kärleksfull familjefar som gillar gravida och sex..