• Dalarna24

Rea på barnvagnar?

Brukar det vara rea på barnvagnar på typ Barnens Hus, Babyland osv???

• Svar på tråden Rea på barnvagnar?
  • saris2008

Här i göteborg börjar rean på brio i augusti, brukar finnas många färger och olika chassin, vi köpte vår vagn på barnens hus, även teutonia brukar rea ut då, vet inte hur det är med emmaljunga. Men det går att hitta vagnar fortfarande, då är det ofta tex demovagnar, och ibland får de även in äldre modeller, såg tex att de sålde ut 07:or på ett ställe.

• Dalarna24

Tack för tipsen. Har nu beställt en Brio Nova Classic på Beginners!! Tack för tipset!! Skitbra pris och dom skickar den med bussgods för endast 350 kr!! Klockrent!

• Johnsson

Ingen som råkar bo runt Trollhättan som kan köpa en herqules vagn & skicka till mej??!
    Dom är ju billiga & hur fina som helst men dom skickar ju inte emmaljungas produkter!

• DaughterOfRock
    Dalarna24 skrev 2009-03-31 12:06:48 följande:
    Okej. Tycker det är så sällan man ser att det är nå rea på barnvagnar. Ibland på de lite billigare märkena har jag sett men skulle vilja ha en Emmaljunga eller Brio men har inte sett nå rea på dem.
    Var på Beginners idag o då hade dom rea på både Emmaljunga o Brio, förra o förr förra årets modeller, vet dock inte vart den butiken finns mer än i Trollhättan men det kanske går o kolla upp?
  • Dalarna24
    Johnsson skrev 2009-04-18 21:08:51 följande:
    Ingen som råkar bo runt Trollhättan som kan köpa en herqules vagn & skicka till mej??! Dom är ju billiga & hur fina som helst men dom skickar ju inte emmaljungas produkter!
    Varför skickar dom inte Emmaljunga när dom skicka en Brio till mig? Mysko...
  • Dalarna24
    DaughterOfRock skrev 2009-04-19 17:20:16 följande:
    Var på Beginners idag o då hade dom rea på både Emmaljunga o Brio, förra o förr förra årets modeller, vet dock inte vart den butiken finns mer än i Trollhättan men det kanske går o kolla upp?
    Vad jag vet finns den inte någon annanstans. Men som sagt, dom skickade vagnen till mig för endast 350 kr i frakt! Sååå nöjd. Så nu står min Brio Nova Classic här hemma och glänser! Totalt blev det 2348 kr för en sprillans ny vagn, visserligen en 2007:a men ändå, och med mjuklift!
  • the M Bitch

Därför att Brio tillåter att deras vagnar säljs på distans och skickas till kunden. Det tillåter inte Emmaljunga, de vill att endast utbildad personal säljer och monterar vagnarna.

Dalarna24 skrev 2009-04-23 21:12:23 följande:
    Varför skickar dom inte Emmaljunga när dom skicka en Brio till mig? Mysko...
  • orzia1
    the M Bitch skrev 2009-04-24 21:53:02 följande:
    Därför att Brio tillåter att deras vagnar säljs på distans och skickas till kunden. Det tillåter inte Emmaljunga, de vill att endast utbildad personal säljer och monterar vagnarna.
    Tack för förklaringen,,  då behöver ja inte fundera mer på det
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
Svar på tråden Rea på barnvagnar?