Socialen??
Vill bara skriva av mig lite och höra om fler hamnat i denna situation någon gång?
Socialen har fått in en anmälan från polisen om utredning av våran dotter. Vi hamnade i en jäkla situation det uppstod ett bråk mellan min sambo och en kille då vi var hos några bekanta och drack, och polisen kom. Socialen vart oroliga på grund av brevet dom fick in av polisen då det stod väldigt grova anklagelser om sambon som inte stämde för fem öre. Socialen kom hem till oss och pratade och tyckte då att jag var en dålig mor till mitt barn och att jag var så ung så jag kunde typ inte ta hand om henne är åndå 22 men men. Dom anser att det är min sambo som sköter om henne helt och hållet och att jag inte gör något det har dom fått ihop på en ända gång dom träffat oss. När jag fick läsa detta som dom skrivit vart jag så ledsen och undrade hur fan soss är funtade dom hade inte skrivit något om det vi berättat utan skrivit en helt annan version som inte alls stämde med verkligheten. Är så oroliga att dom ska ta min lilla dotter ifrån oss på grund av en sak som inte var nått är så ledsen.
Hoppas någon svarar iallfall även om ni inte varit med om just detta men har haft med socialen att göra.